Okulumdaki ilk günüm

64 1 2
                                    

O gün yeni evimdeki ilk gecemdİ hayla odamın şokunu atlatamamıştı annem erken uyumamı söyledi sabah yeni okuluma kayıt yaptıracaktım aslında hiç yeni arkadaş istemyiordum. düşüncelere dalarak uyumuştum sabah uyandığımda annem Karşımdaydı beni uyandırmaya gelmişti "5 dakika daha :)" annem kalp bakalım temel dedi.kalşım saat 06:00 idi yeni okulum nasıldı acaba çok mera ediyorum gerçekten acaba. Nasıl kişiler var öğretmenler nasıl Aklımda binlerce soru of dedim üstümü değiştirdim saçımı ördüm bakımımı Yaptım artık hazırdım kahvaltı Yaptım evden çıktım ve arabaya doğru ilerledim okla vardık bana göre güzel bir okuldu Öğretmenleri falan bilmiyordum ama umarım iyilerdir. müdürün yanına gittik. müdür bayandı ve bana çok iyi davranıyordu çok iyiydi bence. annemi gönderdikten sonra beni sınıfıma götürdü sınıftan içeri girdik. çok gürültü yapıyorlardı ÖĞRETMEN onları susturmak için çok yorulmuştu belliydi. müdür Sınıfa girince bütün gürültü Kesilmişti. müdür açıklamasını yaptıktan sonra sınıftan ayrıldı ÖĞRETMEN matematik ÖĞRETMEniydi çok tatlı bir bayandı umarım içide Öyledir. beni boş bir Kızın yanına oturttu heme kaynaştık 5 dakika sonra zil çaldı herkes Dışarıya koşturdu Sınıfta birtek ben ve Yanımda oturan kız vardı. kız ile hemen kaynaştık 1 günde en yakın Arkadaşım olmuştu adı kate di. tekrardan zil çaldı birer birer sınıf gelmeye başladılar kimseyi tanımıyordum sadece kate. Sınıfa 3 tane güzel giyilmiş kolon oldukları çok belli olan kızlar girdi havalıydılar Yanıma yaklaştılar içlerinden bir tanesi "hımm yenisin bakıyorum" dedi. diğeri ise "biz burada yeni gelenlere pek iyi davranmayız" dedi ben ise birey olmamış gibi Önümde döndüm. kate "merak etme onlar okulun havalıları onlar herkese böyle yapıyorlar dedi. ben"önemli değil zaten Üstüme alınmadım ki"son ders zili çaldı okulun dışarısına çıktığımda annem araba ile beni bekliyordu arabaya binip eve doğru ilerledik annem "okuldaki ilk günün nasıldı" bende ehh işte dedim annem ise alışırsın merak etme dedi. ben birşey demedim eve geldik ve annem kapıyı açtı içeri girdik karnım çok açtı annem biftek yapmıştı afiyet ile yedim daha sonra ödevlerim vardı onları Yaptım daha sonra telefonum ile uğraştım sonra tv filan izledik. çok iyiydi saat 18:05 annem yeni bir bakıcı çağırmıştı adı sarah çok şeker bir kızdı 20 Yaşında siyah Saçlı çok güzel bir kız.

Bakıcım vampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin