Mutluluktan üzüntüye

32 2 1
                                    

İşte gece uyudum falan 😊 çoooook heyecanlıydım annem odama geldi ve beni uyandırdı hemen yatakta. Fırladım en güzel kıyafetlerimi giydim saçımı yandan ördüm makyajımı yaptım tabii ağır değildi okulun yolunu tuttum. okula geldim sarah yanımdaydı planı baştan anlattı ben ağacın altına geçtim kitabımı açtım yanıma gelmesini bekliyordum. beklerken kitaba dalmışım olayı unutmuşum bile sonra bir gölge hissetim bir baktım joe yanıma oturdu ve "inanmıyorum bende o kitabı okuyorum" dedi ve kitabını çantasından çıkadı bende birşey diyemedim ve güldüm beraber kitap okuduk 1 saat geçmiş farkında bile değiliz 😊 ben kendi bölümümü bitirmiştim ve beraber ayağa kalktık bana "bunu yarında yapalım" ddi bente tmm dermiş gibi kafa salladım. okul çıkışında sarahın evine gittim orada olanları konuştuk çok heyecanlıyım onu gördüğüm an ellerim dolandı dedim ama sarah sözümü kesti ve onun sevgilisi var dedi bende durdum ve o an sadede "kim" diyebildim o ise "senin en yakın arkadaşın taylor" dedi ben ise şaşkına döndüm onu sevdiğimi biliyordu bunu neden yaptı ki dedim içimden sarahtan izin istedim ve eve doğru yol aldım yolda tayloru aradım konuştuk ona "onu sevdiğimi biliyordun peki neden böyle birşey yaptın NEDEN 😭" taylor "üzgünüm katnıss ama bende joeyi seviyorum çok üzgm ama ben açıldım senin onu sevdiğini söylemeyeceğini biliyordum üzgünüm" dedi ve telefonu yüzüme kapattı ben ağlıyordum eve geldim ve hemen odama çıktım yastığıma kapandım ve ağlamaya başladım. 😭😭😤. Taylor bunu nasıl yapar buna inanamıyorum şuan dişlerimi ona geçirmek istiyorum dedim içimden ama bu olmaz yoksa o da bir vampir olur bu imkansız öyle birşey olmaz 😔 çok üzgündüm sarahyı aradım dertleştik biraz sarah beni evine çağırdı saat 10:23 anneme beni sarahya bırakmasını istedim çantamı hazırladım ve sarahya gittik evde annemi uğurladıktan sonra film izledik sonrada oturup konuştuk "bunu nasıl yapar" dedim öyle konuştuk gece 03:00 oldu sabah okulum vardı ve ben hayla uyumamıştım hemen uyku tulumuma girdik o akşam sarah ve ben salonda uku tulumlarımızda uyuduk haftasonu sarah beni yine çağıracaktı ve bana vampir dersleri vericekti ❤️ hem mutluydum hemde çoook üzgündüm yarını bekliyordum acaba okulda ne olucaktı🔥.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bakıcım vampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin