BÖLÜM 1

6 2 1
                                    


     Mitolojik varlıklara çoğu insan inanmaz, ve biz onların arasında gezerken bizim varlığımızı ruhları duymaz. İnsanoğlu gerçekten acınacak halde.

    Periler,cinler, at adamlar, kurt adamlar, deniz kızları, melekler, şeytanlar, büyücüler, cadılar zombiler ve vampirler. Ahh... Birde melezler var tabii. Melezlerin var olduğu konusunda bir takım saçma düşünceler öne sürülür. Melezlerin var olması paronormal varlıkların ortak yasasına göre kabul edilemez. Bütün ırklar birbirlerinden ölesiye nefret ederken iki farklı ırkın çocuğu olması mı? Kulağa pekte hoş gelmiyor.

Peki, sizce bütün ırklar insanların arasına karışabilir mi? Hayır, mesela şeytanlar boynuzlarını gizleyemezler, melekler ise halkalarını. Periler o devasa kanatlarını saklayamaz. At adamlar, kurt adamlar ve deniz kızlarından bahsetmiyorum bile. Vampirler ise, onlar zaten gece hayatı için yaratılmıştır. Güneşe çıkamazlar, gözleri kırmızıdır dişleri sivridir.Bu farklılıklar varken insanoğlunun arasına karışamazlar.

İnsanlar Dünya'da biz ise Terabitihia' da yaşarız.  Sadece Tanrı  görevlendirdiği takdirde melek ve şeytanlar görünmez bir vaziyette insanların dünyasına gider.

Ahh... Ben hangi ırktan mıyım? Ben melezim.. Tanrı beni lanetledi,çünkü kendi ırkımdan birini öldürdüm. Yarı şeytan yarı vampire dönüştüm.

İnsanların arasında yaşayabiliyorum, sanırım melezlerin en iyi özelliği gündüzleri insan gibi görünmek, geceleri ise asıl görünümünüze dönüyoruz.

Ahh.. bu arada ben Lydia, Cehennem'ime hoş geldin...  ;)

     

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VAMPİR AVCISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin