E.M.P.A.T

172 60 20
                                    

Taehyung membelek fail peribadi patient tetapnnya.


YOON MI JOO

Female
23 Mei 1999
Penyakit menggeletar secara tiba tiba dan pitam
Tidak diketahui sebab penyakit

"Dah lama dduk hospital tapi tak tau sebb penyakit...apebende ni"

Taehyung mencampak fail itu diatas meja

Tok tok tok

"Masuk!"

Seorang doktor masuk ke dalam biliknya

"Hai saya Dr Park..Park Ji Min...saya ketua dalam unit ni...Dr Kim da baca fail patient tu?"

"Sudah..kenapa patient ni lama sgt dduk sini..mak ayah dia tak kesah ke?"

"Mak ayah dia tak pernah melawat dia"

Taehyung mengerutkan dahinya

"Takkan tak pernah langsung?"

"Mak ayah dia taknak jaga dia..dan diorang upah hospital ni suh jaga dia..lain cerita keluarga dia tak suka dia"

Taehyung merenung fail peribadi Mijoo

"Mijoo ni boleh nampak hantu tau"

"Nampak hantu?"

"Haah klau nampak dia bercakap sorang sorang maknanya dia bercakap dgn hantu la th"

Taehyung menelan air liurnya..bertapa ekstrimnya patient dia skarang...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mijoo memandang diari jihoon di atas mejanya..skarang dia tak tau mana jihoon pergi...bawak diri kot..biarla dia kan hantu..Mijoo mencapai dairi itu...dia membuka sehelai demi sehelai...

"Untungnya kau jihoon...mak kau...sayang kau..aku?bukan nak kata sayang melawat aku pon tak pernah..family apa camtu"

Mijoo menutup diari itu apabila pintu biliknya diketuk...Dr Han masuk dgn nursenya

"Mijoo..skarang camne?"

"Saya ok je berkurung dalam ni "

"Okok saya mintak maaf pasal tu...saya datang sini ada berita gembira"

"Gembira sgt ke berita tu?"

"Mijoo akan dapat doktor khas utk mijoo sahaja"

"Doktor khas?"

"Haah..doktor ni dia pakar saraf..dia akan fokus kepada mijoo sahaja...patient lain dia takkan kacau selagi bukan emergency"

"Apa nama doktor tu?"

"Dr Kim..Kim Tae Hyung"

"Namja?..hensem TAK?"

"Eekkk tgk sendiri la nnti..oklah tu je nak bagi tau okbye..nnti borak lagi"

Sesudah Dr Han keluar dgn nursenya
Mijoo tersenyum

"Dr Kim...hehehe"



MACAM MANA GUYS..BEST TAK..JGN LUPA VOTE YE..SAYA KORANG..

[C] SARANG TO YOU // KTHWhere stories live. Discover now