E.N.A.M

158 55 17
                                    

Mijoo masih lagi berlegar legar di lobi hospital itu...cari apa tak tau..

"TU PON DIA!!"

Dua org pengawal keselamatan berlari memdapatkan Mijoo...mereka memegang lengan Mijoo...Mijoo.terkejut dgn tindakan drastik itu

"YAH WAE!!AKU TAK GI ROOFTOP PON LA ARINI!!"

"Dr.Kim nak jumpa"

"Lahai dah heret aku canni kenapa?"

"Dia da tunggu cik lama dalam bilik cik"

"Jinjja?!"

"Nae.."

"Dahtu lepasla aku..rimas"

Dua pengawal itu melepaskan tangan Mijoo..setelah tangannya dilepaskan oleh pengawal itu..tiba tiba idea jahat menerjah kepalanya ingin mengenakan pengawal itu...kasi kurus sikit..

Mijoo terus lari acah acah nak larikan diri..dua orang pengawal itu pon mengejar...berlaku adengan kejar mengejar sampai ke blik Mijoo..Mijoo ketawa melihat pengawal itu tumbang..jahatnya aku..staf-staf disitu hanya mampu menggelengkan kepala sahaja.

"Ahjushhi...gwenchana yoo"

Pengawal itu tunjuk tanda ibu jari

"Saya buat sebab nak suh ahjushhi bersenam sikit yela senang sgt buat duit kat post pengawal..asyik makan je"

Kata kata Mijoo menghiburkan staf staf disitu..Mijoo tersenyum puas sebb kenekan mereka..tiba tiba tangannya ditarik dari belakang..

"Yah..nuguya!"

Lelaki itu menarik tangan Mijoo sampai masuk dlm bilik Mijoo

"Yahh lepasla"

Lelaki itu melepaskan tangannya lalu memandang Mijoo serius

Mijoo cuba menganalisis muka lelaki itu..

"KAU!!"

"Dr Kim.."

Katanya bersahaja sambil tunjuk tanda namanya..mijoo terkesima

"Aku rasa kau da diberitahu kot tentang aku"

Mijoo memandang Taehyung lagi

"Asal kau pandang muka aku camtu..aku tau la muka aku hensem macam V BTS"

Taehyung menayang muka berlagak..Mijoo mendekati Taehyung..

"Sape BTS?"











SELAMAT BERSAHUR GUYS...TERUSKAN MEMBACA ,VOTE DAN COMMENT KLAU PERLU...KERJASAMA ANDA AMAT DIHARGAI...THANKSS!!BORAHAE!!

[C] SARANG TO YOU // KTHWhere stories live. Discover now