Hei! M-am gândit sa încep cartea cu o minunata opera cu care mi-am "delectat" ochii astăzi. Dacă o citiți cu voce tare ramaniteti fără aer, va avertizez. Și copilu' dacă e "destept" a scris asta la descriere. O puteți găsi pe contul lui GheorgheGeanina. Nu uitați de păreri!
violetta
capitolul 1 începutul Ori ai chiulit de la ora de romana ori te-au exmatriculat pentru ca ești prea deșteaptă.
Bună numele meu este Violenta Tu fatuca, musti de ești violenta? castilio Pfoai! Nu te cred! și am 17 ani, nu tocmai am sa i Da unde ai pus cratima aia? La saltea? împlinesc peeste da pune mai multe " e-uri " draga, ca doi sunt prea putini doar câteva zile, iar tatăl meu German Castilio este poate umpic și tu ești umpic cam proasta prea sever și a luca Luca ce? Pizza Luca? Câteva decizi Da, asa credeam și eu. proaste după moartea mamei Da... Tu nu te întrebi de ce a murit? pe care mi o mi o și ție amintesc cu reusi partea cea mai rea parte Wtf? Ai beut ceva? este când nu ma lasă să cant sa ascult sau sa vorbesc despre muzicasi muzica SPACE Bar și sa merg la un liceu ca ori ce "ori" a băgat divorț de "ce" alt adolescent și trebuie sa am o guvernanta și sa știți ca mai este și Jade logodnica tatei și Matiass fratelui fratele SPACE BAR lui Jade pe care eu Olga și cu "și cu" asa ca țăranii Rammalo nu o suportam, dar partea buna este ca ne va ce? Va radeti pe spate unul pe altul? Mutat în Buenos Aires, locul unde am copilărit și unde am cei bai buni prieteni ai mei nu-mi zi! Olga bucatareasa noastră care ma iubește ca pe copila ei și Rammalo asistentul tatei.
Maine tata va cauta o noua guvernanti WTF? pentru mine pentru ca d-na King a demisionat. De ce oare a demisionat? !În sfârșit tata a găsit o noua guvernanta pentru mine care se pare ca este tânără (natura Poate ai vrut sa zici "mătușa" sau "matura" pentru ca alt sens nu îmi închipui. mea adică cumnata tatei dar noi nu știam asta) și o sa ne înțelegem Deci tu ești din viitor? Cum pana mea sa scrii asa ceva pe un site?
Capitol 1 ala adevărat
Bună, numele meu este Violetta Castilio și am o17ani, Tulai Doamne! Am văzut ceva aproape corect în propoziția asta! nu chiar o sa i cratima împlinesc peste câteva zile, statal mei se nueste seamănă a jamaicana limba asta. Pai draga, dacă tac'tu se nueste German eu ma "nuesc" Franța și cu asta basta. German Castilio care este umpic sever, dar tot îl iubesc This has no sense. În viata mea au loc doua părți una buna și una rea Adică partea buna e ca ești proasta și partea proasta e ca ești proasta? partea buna este ca merg în sfrasit acasă în buenos airess locul unde m am cratima născut a copilărit cine a făcut.
Da, cam asta a scris în aceasta carte domnișoara Geanina o sa mai fac un capitol nou vineri sper sa va placa❤️ bye🙋🏻♀️🌈
CITEȘTI
Specimenele Wattpad-ului
HumorATENȚIE! SCOPUL ACESTEI CĂRȚI NU ESTE DE A JIGNI, ÎNTRUCÂT TOATE COMENTARIILE DIN ACEASTA CARTE SUNT DESTINATE PERSONAJELOR ÎN MARE PARTE, NU AUTORULUI. Comentariile destinate autorului sunt doar cele legate de gramatică și de așezarea textului în p...