Hey oameni buni știu ca am zis ca postez vineri dar ma plictisesc și m-am gândit sa mai postez un capitol. Acest specimen a pus trei capitole intr-unul. Va avertizez, poate produce arsuri de ochi și de creier. Eu ma dedus din aceasta "minunatie" ca io sau lo era malefica. Scuze ca e scurt dar ma revanșez și pun doua azi, okey?
1.Petrecerea
O fetita pe nume Esma își făcea ziua de naștere la un restaorant. Esma? Da ce ma, era cumva actrița în telenovele de avea numele asta?
Invitatii:- La mulți ani!!! Cum e sa ai 16 ani? Dumniezo!
Esma: Foarte bine! Mai ales când sunt cu prieteneii mei. Ce drăguț! Aproape ma roseam. Aproape.
Io (cea mai buna prietena) : Oooo! Ce urli fa salbatico? Nu suntem surzi!
2.PRIMIREA COȘMARULUI Coșmar dat de tine. Tu ești malefica, las ca te știu eu.
Esma a desfăcut toate cadourile. Io i-a adus o pereche de role negre. Nu mai zi! Ce, vrei sa ma faci geloasa?
Esma:Mulțumesc!!! Chiar asta îmi doream de ziua mea. Mdea, și eu îmi doream You&I. Ghici ce, l-am primit.
3.ACIDENTUL Și tu ești "acidentata" rău la cap'sor.
După ce s-a terminat petrecerea Esma a mers acasă cu lo dar era încălțata cu rolele. Ea a mers un pic mai repede pentru a testa rolele. Apreciez ca ai scris corect cuvintele "un pic" nu ca deșteapta din capitolul anterior.
Esma:Uite lo!! Pot sa ma învârt!!! Tu draga ești învârtita.
BBBBBFFFFF..... A căzut bleaga.
Esma ca căzut și s-a lovit la cap. Și eu m-am lovit la creier de la cartea ta.
Io a dus-o la spital. Pai draga, tu i-ai adus role care sunt straniii, repet, stranii și a căzut. Și eu când am învățat sa merg pe role cădeam. Cred ca și tu ai căzut și ți-ai spart mecleanu'. De aia ești asa creativa și deșteaptă. Am un diagnostic! Ai SPA. Dacă știi ce înseamnă (Sindromul prostiei acute)
CITEȘTI
Specimenele Wattpad-ului
HumorATENȚIE! SCOPUL ACESTEI CĂRȚI NU ESTE DE A JIGNI, ÎNTRUCÂT TOATE COMENTARIILE DIN ACEASTA CARTE SUNT DESTINATE PERSONAJELOR ÎN MARE PARTE, NU AUTORULUI. Comentariile destinate autorului sunt doar cele legate de gramatică și de așezarea textului în p...