6 tane Benden

18 4 10
                                    

Merhaba ben Ceyda hiç içinizdeki his kavga ederken onları yaşadınız mı?
Ben hep görüyorum ve onlara dönüşüyorum.
Size hislerimi anlatsam yalan söyledin dersiniz.
Keşke, keşke . 1 gün mutlu olup , diyer gün üzgün olmak ah başa bela. Tamam size anlatıcam ben hastayım. Ölümcül değil. Adı çok profesyonel insanlara göre o zaman ben bu konuda yokum. O sebeble söyliyemem.
Üzgünüm affedin. Bugün ruh hal değişikli olmayan mutlu bi gün diyer gün diyer bölümde ne olur bilmem.
Beni benim gerçek halimle tanıyın.
13 yaşında normal 7. sınıfa giden bi çocuğum. Ama yaşımdan hem mecaz hemde fiziksel anlamda olgunum.
Yaşımdan 3-4 yaş büyük görünüyorum. İyi bi şey . En sevdiğim renk beyaz kim neden beyaz sevmez. Diyer ben pardon diğer benler ne düşünüyor bilmem.
Fen dersini seven büyüyünce doktor olmak isteyen sıradan bi çocuğum.
Onlardan besedemem ben, beni o kadar iyi tanımıyorum.
Tuhaf ama bazen sonraki gün yaralarla boğuştuğum oluyo. Anne ve babam alıştılar. Onlar her anne ve baba gibi melekler. Bu kadar sıradanım. Sıradan olmak en güzeli.

Arkadaşlar yeni bi kitabımla karşınızdayım. Bu kitabı 2 günde bir yada günde bir yayınlıcam.

E

vde kalın.

Oylamada kalın.

Yorumda kalın.

Kısaca mutlukalın. Mutlu edin iyi okumalar okuyucularım.

Senden, benden, ondan, bundan.
♥♥♥♥♥♥♥♥
♡♡♡♡♡♡♡
☆☆☆☆☆

İÇİMDEKİ 6 TANE SIKINTILI SESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin