-374.
Atsakei ir nieko nelauldama iėjai į butą. Grįžus į butą pirmas dalykas kurį padarei, tai nusiavei batus ir paskambinai savo draugui.
-kaip jis? Gal man atvažiuoti jo pasiimti?
-Na jis jau miega, bet jeigu nori galiu jį atvešt.
-viskas gerai, už 20min būsiu.
Persirengus patogius rūbus ir pasiemus mašinos raktus užrakinau namų duris ir nusileidus į garažą įsėdau į automobilį, išvažiavau.
Stovėjau priešais draugo duris. Paspaudžiau skambučio mygtuką ir ilgai netrukus durys buvo atidarytos.-jis svetainei ant sofos.
-gerai. Ačiū tau.
Sudėjus berniuko striukę bei batus į jo kuprinytę nupėdinau iki sofos ant kurios jis miegojo. Pakėlus jį padėkojau draugui ir išėjus išvažiavau namo.
pagaliau namie. Berniukas ramiai miegojo savo lovoj, na, o aš niekaip negalėdama užmigti pasitaisiau puodelį arbatos ir užsivilkusi chalatą išėjau į balkoną. Šilta vasaros naktis ir vėsus naktinis vėjas vertė jaustis it sapne, o dar tas vaizdas prieš akis!!
-Pasaka. - sau pasakiau.
-nemeluosiu, sutinku.- iš kito balkono pasigirdo balsas.- Ir tau neina užmigti?
-neina.- tyliai pasakiau siurbtelius mažą gurkšnelį arbatos.-Vaizdas čia neišpasakomai gražus.-atsakiau su šypsena veide dabar jau žiūrėdama į vaikiną.
-Štai ir tavo šypsena.- nukreipęs temą vaikinas su didžiausia šypsena veide tarė. Rodės, kad vaikinas laukė kol nusišypsosiu. - žinai, vaizdas iš ryto kylant saulei yra toks pat nuostabus kaip ir dabartinė atmosfera.
jis stovėjo atsirėmęs į turėklus. Juoda maikė ir šortai, odar tie susivėlę plaukai jam tiko. Nežinau kiek laiko jį stebėjau, bet man tai patiko. Jaučiausi lyg devintam danguj. Nusukusi savo žvilgsnį nuo jo, padėjau puodelį šalia pagalvės ant kurios sėdėjau ir atsistojus atsirėmiau į turėklą.
-kuom užsiemi gyvenime? atrodai jaunas, tačiau universitete tavęs nesu mačius, nebent mokaisi kitur.- drąsiai paklausiau nors tai ir atrodė keistai. Juk mes nesam draugai ar kokie pažįstami. mes ... kaimynai...
-šoku, dainuoju, groju ir na mane sunku ten sutikti, bėje ką studijuoji?- vaikinas nė nepažvelgdamas paklausė.
- Dizainą. - paprastai jam atsakiau. Nemanau, kad turiu ką ir be pridurti prie to, o galų gale jei jam tikrai bus įdomu, jis paklaus.
- Štai kodėl tu tokia graži.- Jo juokas pasiekė mano ausis. Tas juokas. Kodėl jo juokas skamba taip įpatingai? juk jis paprastas kaip ir visi kiti žmonės, tai kodėl jo juokas ir šypsena taip geri mane?! Mačiau, kad vaikinas ruošėsi kažką sakyt, tačiau nespėjus jam prabilt, aš prašnekau.- Geriau jau eisiu, rytoj man anksti keltis. Labanakt.
Pasiemiau ataušusį arbatos puodelį ir uždarius balkono duris, išėjau miegot.
05:15
metas keltis. Žadintuvas buvo vienintelis dalykas kurio taip nemėgau. Taip, dalykas, nes yra žmonių kurių tiesiog nekenčiu visa savo širdimi, tad jei jie būtu daiktai, seniausiai būčiau juos išmetus. Išlipus iš lovos, tingiai nuėjau į tualetą pasiruošti naujai dienai. Nors šiandien ir buvo sekmadienis, bet tai nereiškė, kad tavo diena bus lengvesnė. Pagaminus pusryčius broliui , susirinkau daiktus ir išėjau iš namų.
-Labas rytas meile....
________________________
jooo, taiva 2 dalis ir nors užtrukau, bet yet parašiau pagaliau. So idk ar įdomu ar ne, bet tikiuos kažkam įdomy ir hope to be more active!!!
BTW NAUJA CHANYEOL DAINA YRA KJHKJHKJHKHKHKHKJKHJ
YOU ARE READING
D I F I R E N T
FanfictionMergina, kuri sau pažadėjo užrakinti savo širdį ir nieko į ją neįsileisti, tačiau atsiras kas bandys pasibelst į jos sudužusią širdį, bet ar ji įsileis vaikiną. Aistra ir jausmai užvaldo du jaunus žmonės, tačiau ar tai ką jie daro yra teisinga ir ar...