3.

14 3 2
                                    

-Neturiu noro bei laiko tavęs klausytis. Gali tėvams pasakyti, kad susirgau ir nevyksiu į vakarienę. - rimtu balsu rakindama  duris tariau.

-kodėl taip? Juk žinai kokie laimingi būna kai mes abu pasirodom. - su plačiausia ir šlykščiausia šypsena tarė. - meile, ar taip sunku kartu nuvykt galų gale kas čia per rūbai? Juk mes apie tai šnekėjom ir nutarėm, kad atrodysi padoriai. -per sukastus dantis tarė.

-tikriausiai tu vienas nutarei taip. - man belaukiant kol jis pakels ranką atsidarė lifto durys ir pasirodė kaimynas. Pačiu laiku. - labas rytas kaimyne! - su didžiausia šypsena tariau.

-rytas ir tau. Ar nutarei pasinaudot mano pasiūlymu ir pasigrožėt rytu? - nekreipdamas į šalia manęs stovintį vaikiną paklausė.

- Ne. Turiu pabaigt projektą, tad reik važiuot į universitetą. - ramiai tariau.

-liuks, palauktum manęs gal? Man ten pat.

- ok. Tavo ar mano?

-Mano, jei tau tinka.

Apsisukus kartu su kaimynu ėjau jo buto link.

- meile aš irgi čia esu ir taip pat galiu tave nuvežt, juk žinai tai. - nepatenkintas prakalbo sužadėtinis. Tiksliai ir jis čia.

- saldainiuk, bijau pavėluosi į darbą. Juk tu ten labai svarbus asmuo.- pamerkiau jam akį ir kartu su Chanyeol nuejau į jo butą.

- sužadėtinis?

-turi puikią galvą vaikine. - žvalgydamasi tariau.

- atrodo esat labai artimi. - galėjau balse  girdėt liūdesį.

- tada gerai, kad tik atrodė. - nusijuokus pasakiau. Žinau, tai nebuvo juokinga, tačiau džiaugiausi, kad mūsų vaidyba tikrai veikė nors jis ir persistengia.

- jauskis kaip namie, o aš tuoj persirengsiu.

Belaukiant Chanyeol sėdėjau svetainėje ant sofos ir naršiau internete. Staiga atsidarė durys ir iš jų išlindo labai patraukus vaikinas.

Jo tobulai ištreniruota krūtinė puikiai matės maikutės dėka

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Jo tobulai ištreniruota krūtinė puikiai matės maikutės dėka.

-važiuojam.

Jis nusijuokė. JIS NUSIJUOKĖ!!!! aš esu įsitikinus, kad į jį pražiūrėjau ilgiau negu buvo leista, tačiau atitraukti akis nuo jo buvo tikrai sunku. Pasiemus savo daiktus ir užsiavus batus išėjome. Pasirodos mes mokomes ten pat, tačiau skirtinguose pastatuose. Štai kodėl jo nesu sutikus, tačiau mums atvažiavus rodės, kad visi jį čia žino.
Išlipus iš mašinos padėkojau kaimynui ir pamačius savo draugus su šypsena paspartinau žingsnius ir nuėjau pas juos.

-Nežinojau, kad jūs draugaujat. - viena iš draugių pasakė.

-ne ne ne, mes tik kaimynai, nieko daugiau.

- ar tu tuom įsitikinus? Galiu lažintis, kad greitai jūs būsit netik kaimynai 😏😏

Po 5h

Pagaliau baigėme tą darbą. Nors šio darbo pažymys nieko nereiškia, tačiau norėjau profesoriui parodyti, kad bet kokiu atveju būsiu atsidavus. Mums išėjus iš pastato aš atsisveikinau su kolegom/draugais ir ėjau autobusų stotelės link. Pažiūrėjau į laikrodį supratau, kad turiu dar 20min. Iki autobuso, o stotelė vos 5min. Kelio. Nieko nelaukus palengva pasukau stotelės link. Diena buvo neįprastai graži, o švelnus vėjelis lengvai glostė plaukus.,, tobula" sau pagalvojau, tačiau mano ramų pasivaikščiojimą sudrumstė telefono skambutis...

____________________________

Yoooo nauja dalis 😀 žinau, seniai kėliau ir nors karantinas buvo puiki proga atsisėst ir kažką parašyt, tačiau jokių minčių nekylo.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Jul 02, 2020 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

D I F I R E N TOù les histoires vivent. Découvrez maintenant