"Benimle Evlenir Misin Ceren?"

487 39 42
                                    

Ceren'den:

Aynada kendime baktım, güzel görünüyordum. Damla makyajımın son aşaması olan spreyi de sıktı ve artık hazırdım. Cenk bana çok lüks bir yere değil çok özel bir yere gideceğiz demişti. Tabiki hazırlanmam ve ne tarz bir şey giyeceğimi bilmek için bunu sormam gerekiyordu. Cenk'in gelmesine 10 dakika vardı. Bir daha baktım kendime, gerçekten güzel görünüyorum.

Damla: Ayy Ceren çok güzel olduunn!

Ceren: Teşekkür ederim kankam beniimm.

Damla: Valla abim seni görünce bayılmazsa iyi.

Gülüştük. O sırada kapı çaldı. Cenk erken gelmişti herhalde. Odamdan çıktık ve merdivenlerden aşağı doğru indik. Cenk bana bakıyordu, daha doğrusu herkes bana bakıyordu. Cemre'ye bakmadım ama o kem gözlerini üzerimde hissedebiliyordum, ama umrumda değildi. Cenk birkaç saniye öylece kalakaldı. Sonra;

Damla: Abicim büyülendin dimi? Çook güzel oldu canım görümcem, ee benim de payım var tabi..

Cenk sonra kendine gelmiş olacak ki, kolunu bana doğru uzattı ben de koluna girdim.

Kenan: Çok geç kalmayın ha.

Cenk: Merak etmeyin 12'de burda olacak prenses.

Damla: 12 mi? Çok erken! İsterseniz bir de balkabağı falan getirelim, Ceren'cim keşke sana camdan ayakkabılarını giydirseydik bak. Tabi ben de bu hikayedeki peri oluyorum herhalde. O ne öyle ya Sindirella gibi...

Cemre: Külkedisi yani.

Damla: Aa üvey ablamız da burdaymışş! Ama sana o ayakkabı olmaz canım, bedenini geçtim kalite standartlarına uymazsın sen.

(Damla vurdu gol olduuu)

Kenan: Tamam 12'den sonra gelin ama çok geçe kalmayın.

Ceren: Tamam babacım.

Evden çıktık ve arabaya bindik.

Ceren: Cenk.

Cenk: Efendim sevgilim?

Ceren: Nereye gidiyoruz?

Cenk: Sürpriz.

Ceren: Ya ama merak ettim şimdii.

Cenk: O zaman biraz daha merak edeceksin çünkü yolumuz uzun.

Ceren: Nasıl uzun nereye gidiyoruz ki?

Cenk: Gidince görürsün.

-1 saat sonra-

Ceren: Ohh sonunda geldik!

Arabadan indim ve gördüğüm şeyle şok oldum.

Ceren: C-cenk burasıı...

Cenk: Evet orası.

Ceren: Yaa Cenkk!

Dedim ve boynuna sarıldım, her an ağlayabilirdim...

Burası bizim yazlığın yakınlarındaki beach'ti. Biz her gün burda denize girer, gece de burada oturur sohbet ederdik. Tüm yazımız burada geçti diyebilirim. Ama daha da önemlisi... Ne kadar dc oyunu da olsa Cenk'le ilk defa burda öpüşmüştük. O zamanlar yazlıktan arkadaşlarla hep oyun oynardık. Bir dc oyununda da canım arkadaşım Selin böyle bir şey atmıştı ortaya. Ben de herkesin içinde olmaz demiştim. Sonra Cenk'le sahil tarafından çimli ve yerde pufların falan olduğu tarafa geçmiştik. Sonrası... Şey evet birkaç dakika sonra yerimize geri döndük. (Hıhı birkaç dakika) Arkadaş olduğunuz halde nasıl öpüştünüz diye sorarsanız inanın bilmiyorum, başka biri olsa kesinlikle hayır derdim ama demedim işte, o da zaten halinden gayet memnun görünüyordu. (Memnun olur tabi ahahajahha)

Sevgilim | CencerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin