Normal Bir Gün

1.2K 64 20
                                    

Deku..

Uyandım. Bu gün biraz üzgün hissediyordum. Son zamanlarda pek iyi değildim zaten. Ama bunlara göğüs gelmeliydim! Çünkü All might gibi olmalıydım! Daha önce söylediğim gibi kahramanlar ağlamaz! Üzgün yüzümü gülümsettim. Yüzümü yıkadım, ellerimi yıkadım ve daha sonra dişlerimi fırçaladım. Giyindim ve okula gittim. Yolda Uraraka-chan ve Lida-kun ile karşılaştım beraber konuşarak okula gittik. Dersi dinlerken aklıma bir şey gelmişti. YARIN KACCHAN'IN DOĞUM GÜNÜ! Mırıldanmaya başladım sanırım çünkü kafamı kaldırdığımda herkes ve Aizawa-sensei bana bakıyordu. Yanaklarımın kıpkırmızı olduğunu biliyordum özür diledim ve dersi dinlemeye devam ettim. Gerçi aklımda Kacchan'a ne alacağımdaydı. Zil çaldığında Kirishima ila Kacchan sınıftan çıkarken Kirishima'ya seslendim ve herkesi bir köşede topladım. "Çocuklar yarın Kacchan'ın doğum günü"

Denki: Yanlış anlamadıysam bir şey düzenleyeceğiz?

Deku: Çok doğru! Bu akşam grup kuralım ve neler yapacağımızı konuşalım. Şimdi yapamayız çünkü birazdan gelebilir ve teneffüsler az.

Mineta: Ben aslında biraz kararsızım.

Uraraka: Bence güzel bir şeyler yaparsak bize biraz  daha ısınır.

Mina: Bencede! Bu yüzden akşam güzel plan yapıp güzel hediyeler alalım!

Deku: Tamamdır!

Anlatıcı..
Kacchan geldi, Kirishima'ya seslendi ve Kirishima Kacchan'ın yanına gitti ve beraber bahçeye indiler. Deku heyecanlı ve korkuyordu. Çünkü bu Kacchan'dı. Ondan nefret eden. Hiç bir zaman ona iyi şekilde bakmayan kişiydi. Denki aklında bir şeyler dolaştırıyordu. Mineta her zaman ki gibi sapıktı ve hoş giyinen kızları hayal ediyordu. Biri şu Mineta'yı durdursun?! Zil çaldı ve herkes yerine oturdu dersler falan derken akşam oldu ve dağılma zamanı geldi...

Deku..

Yine Uraraka-chan ve Lida-kun ile okuldan çıktık eve yaklaşınca yollarımızı ayırmak zorunda kaldık ve birbirimize iyi akşamlar diledik. Eve girdikten sonra ellerimi yıkadım üstümü değiştirdim ve yemek için annemin yanına indim. Sofradayken anneme bu olaydan bahsettim. Ama o da Mineta gibi sıcak bakmadı. Ve korktu. Bende korkmuyor değildim. Ama aklıma Uraraka-chan'nın söylediği sözler geldi. Yine de bir umudum vardı. Sakinleşmesini ya da daha iyi bir Kacchan olsun istemiyordum sadece bize daha sıcak davransın,bizim arkadaşımız olsun istiyordum. Böyle düşüncelerle beraber yemek yedim. Ve sofradan kalktım. Telefonuma baktığımda çoktan grup kurulmuştu. Tabii ki bunu yapan Denki'ydi.

Bakugou Doğum Günü Planı!

Denki: Eveet grubu kurdumm
Mina: Ama ilk ben kurucaktım ya! :c Çok hızlısın!
Denki: Hehehe
Todoroki: Bu grubu boş yapmak için açtığımızı sanmıyorum? Bence planı kurmalıyız çünkü daha hediye alacağız.
Yaoyorozu: Evet. Haklısın Todoroki
Lida: Bence Denki, Mineta, Sero ve Shouji süslemeyi ayarlasın.
Denki: Tamamdır!
Uraraka: O zaman Tsuyu ve Hagakure ile beraber bizde yiyecekleri hallederiz!
Kirishima: Bakugou'yu getirme görevi benimdir!

Deku: Hepinize çok teşekkür ederim! Bana ve diğerlerine pek görev verilmedi ama bizde elimizden geleni yapmaya çalışırız! Şimdi hediye alalım!

Yaoyorozu: Tamamdır!
Mina: Todoroki, seni Bakugou ile aran kötü değil mi?
Todoroki: Evet kötü.
Mina: O zaman neden yardım ediyorsun?
Todoroki: Doğum günleri özeldir. Kim olunursa olsun kutlanmalıdır bence. Tabii ki villianlar hariç.
Kirishima: Bu çok adamcaydı!
Mina: Anladım..


Selaaaam bu benim ilk Mha kitabım! Ve villian Deku kitaplarına bayılıyorum! Bu yüzden böyle bir kitap yazmaya başladım. Sevmezseniz devam etmem. Ama umarım seversiniz! Görüşürüüüüz

Villian Deku..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin