CIKGU WANIE (Part 3)

33.3K 93 11
                                    

Aku pun berpura-pura masuk untuk mencari cikgu lain. "Assalamualaikum, Cikgu Ani ada tak". Beliau pun membalas, "takde la mir cikgu lain semua dah balik dah. Cikgu stay lambat sikit sebab ada banyak kerja". Aku pun rasa macam inilah peluang aku. "oh takde ehh, ermm cikgu nak apa apa tak saya boleh tolong. Cikgu kan cakap kalau cikgu ada banyak kerja saya boleh datang tolong". Cikgu wanie pun mengajak aku menolong nya dan aku pun segara membuka kasut dan mengunci pintu bilik tanpa beliau sedari. Aku duduk di disebelahnya dan menanda kertas megikut skema yang diberi. Sambil aku menanda, mata ku sempat menjeling payudara cikgu wanie. Payudara cikgu wanie sungguh besar dan mantap. Aku berasa sangat seronok mencuci dapat mencuci mataku. Batangku juga mengeras dan aku berasa kurang selesa. Cikgu wanie perasan akan gelagat aku tetapi beliau tidak mengendahkan.

Aku sengaja membiarkan zip seluar ku terbuka untuk melihat reaksi cikgu wanie. Aku menggerakkan batangku agar cikgu wanie perasan. Aku melihat mata cikgu wanie sedang melihat gelagat batangku yang bergerak gerak. Aku pasti beliau sudah perasan akan kelakuan ku ini. Aku melihat payudaranya selepas itu beliau menegurku. "Amir pandang-pandang ape tu." Aku pun terkejut. "Takde apa-apa cikgu."Aku berasa beliau sudah perasan akan kelakuanku. Dia pun berkata" abistu kalau benda kat bawah tu dah keras takkan takde ape-ape."Aku pun membalas" alah tu biasa la cikgu kalau laki bila diorang terangsang."cikgu wanie tergelak malu Dan beliau menyambung" kenapa tengok cikgu pun kamu dah terangsang belum lagi cikgu lain. Cikgu ni dah kahwin anak pun dah dua takkan kamu nak try kot. " Aku pun membalas" saya dah biasa tengok cikgu lain tapi bila tengok cikgu saya lagi suka. Saya tak kisah pun kalau cikgu dah berumur tapi cikgu still lawa and body mantap. "

" Alahh kamu ni takyah mengada2 la,kamu tu student lagi tak elok pikir bukan2."Aku pun sudah berasa tidak keruan dan mula untuk memancing cikgu."Cikgu,cikgu pernah tak curang dengan suami cikgu?"Aku bertanya soalan."Takdelah, cikgu still sayang suami cikgu tau."Ok lah macam tu, saya saja je tanya, cikgu jangan ambik hati tau tak pasal2 saya pulak kene tanggung."Setelah selesai kerja yang aku tolong, aku merasakan yang tidak ada orang lain disekitar sini. Aku pon mula untuk melakukan aktiviti ku."Cikgu,cikgu pernah ke main ngn suami cikgu."Main apa pulak kamu ni? Aku pun sengaja memasang umpan."Alaah buat2 tak tau pulak anak dah dua takkan tak pernah buat kot." Ohhh...pernahlah awal2 dulu je sekarang takde ahh sangat dah berumur kan."Aku pun mula merasakan yang cikgu sudah lama tidak merasa kenikmatan dalam pussynya.Aku pun mula mendekatkan diriku pada cikgu dan dia pon berasa hairan atas tindakanku." Cikgu saya dah lama nak rasa body cikgu ni sebab saya selalu tengok dalam video je and tak puas bila dah selalu tengok."Bisikku di telinganya. Terbeliak matanya bila aku mengatakan perasaanku padanya.Pada awalnya beliau hendak menghalangku daripada mendekatinya, tetapi aku terus mengucup bibirnya tanpa berkat apa-apa. Aku kucup bibirnya dengan penuh perasan dan mencuba untuk memasukkan lidahku dalam mulut nya. Beliau tidak memberi apa-apa respons. Setelah beberapa minit aku cium mulutnya aku mula merasakan bahawa cikguku telah mula membalas ciuman ku dan menghulurkan lidahnya. Ciuman yang awalnya biasa2 sudah menjadi sangat ganas dan berahi. Aku mengulum lidah cikguku sepuasnya begitu juga beliau. Kami melakukan adegan ciuman selama 10 minit. Aku yang tidak tahan dengan nafsuku terus membuka baju kurung yang dipakai oleh cikgu wanie. Aku dapat melihat dua bukit indah yang ditutupi bra yang berwarna perang. Aku meramas-ramas buah dada cikgu wanie dan mencium bau buah dadanya. Aku kemudian melepaskan cuiman Dan terus mencium buah dada cikgu wanie. Cikgu wanie mengerang dengan suara yang horny yang membuatkan aku lebih ligat meramas buah dadanya. Aku mencium dan menggigit puting cikgu dan beliau bersuara"Amir,,,ahhh,,jangan buat macam tu,,,argghh,,,cikgu tak tahan". Aku mula merasakan yang cikgu dah mula hanyut ke dalam dakapanku dek kerana nafsu aku yang dah lama nak menyetubuhi tubuh cikgu wanie.
Aku pun mencium mulut cikgu sambil kami bermain-main lidah Lalu aku pun mula mencium seluruh tubuh badannya sehingga ke panties cikgu. Aku bau haruman yang sangat wangi di bahagian kemaluan cikgu dan aku melihat yang panties cikgu wanie sudah basah akibat permainan puting tadi. Aku pun perlahan- lahan menurunkan pantiesnya dan terus aku mendekatkan mukaku ke cepek cikgu wanie. Ini kali pertama aku melihat kemaluan perempuan depan" dan tidak aku sangka yang cikgu wanie punya cepek pun sangat indah. Walaupun sudah berkahwin dan mempunyai anak tetapi cepek cikgu sangat indah dengan bulu-bulu halus dan bau sabun yang wangi. " Argggghhh,,,Amir,,,se..sedappp Mir.Jilat lagi cikgu punya Mir cikgu dah lama tak rasa macamnii." Aku pun mula merasa terharu dan mula menjilat dengan lebih rakus. Aku memasukkan lidah ke dalam cepek cikgu dan merasa air sisa air mazi cikgu wanie." Errmm cikgu,,sedapnya cikgu punya. Suami cikgu mesti gerak kan kalau main dengan cikgu." Takde la Mir suami cikgu takde la sesedap yang amir buat dekat cikgu". Aku pun terus menjilat dan memasukkan jari ke dalam cepek cikgu. Aku menggerakkan jari aku slow2 and aku tengok yang cikgu dah Tak boleh tahan. " Amir...cikgu dah tahan amir. Argggghhh....argggghhh ......amir cikgu nak pancutttt...argggghhh." aku pun meletakkan menadah mulutku dan menghirup air mazi cikgu. Aku mencium mulut cikgu sambil meludahkan kembali air mazi tersebut kepada cikgu.

CIKGU ERWANIEWhere stories live. Discover now