30[Final]

5.1K 161 75
                                    

2 ay sonra Iseul'dan*
Halen aynı evde kalıyorduk çünkü bizi bulma ihtimallerinin olmasından korkuyorduk.Akşam olmuştu ve Jungkook yatakta evin kamera kayıtlarını inceliyordu,ben ise sadece kafamı omzuna koymuş onun gibi kayıtlara bakıyordum.Yaklaşık 5 dakika sonra bilgisayarı kapatıp yanına koymuştu.Anlımdan öpüp;

Jk:Hadi uyuyalım meleğim
Başımı uykulu bir şekilde onaylarcasına salladığımda beni göğsüne çekip sımsıkı sarılmıştı.

*Sabah'tan*
Uyandığımda jungkook'un bedeni yerine sandalyeye iplerle bağlanmış olduğumu görmemle kısık olan gözlerimi açıp etrafta gezindirmeye başlamıştım.Bir depoydu ve çok soğuktu.Kapının açılıp içeriye orta yaşlarda bir adamın gelmesiyle kaşlarımı çatıp ona bakmaya başladım.

X:Koskaca Jeon Jungkook'un eşi kaçırıldı yazık.tcıh..tcıh..tcık

Iseul:Seni adi şerefsiz bırak beni!!

X:Hiç sana yakışıyor mu?Zaten Jungkook senin yüzünden ölecek!

Iseul:Nerden bah-

X:Seni kurtarmak için sayın Jungkook beyimizin kendisini feda etmesi gerekecek.

Iseul:Hayır!öyle birşey olmayacak!

*Jungkook'tan*
Arabaya binip gazı köklerken Iseul'u düşünüyordum.
Oraya vardığımda Jimin,Suga ve Jhope arka taraftan adamları öldürürken geriye kalanlarımızda ön taraftan ilerliyordu Suga'nın arka taraftan girmesiyle Iseul'u ipleri keserek sandalyeden alıp dışarı çıkmıştı.Ben ise esas Mafya'nın odasının kapısını ayağımla kırarak girdiğimde bana sanki yılan görmüş fare gibi baktığını gördüğümde yüzümde alaycı bir gülümseme olmuşmuştu.

X:Jungkook?!

Jk:Bakıyorumda adımı iyi ezberletmişim sana diyerek adamın kafasına tabancayı dayandım.

X:Ba-

Jk:Kapa çeneni ve beni dinle!Benim olana asla ve asla zara gelmesine izin vermem!eğer öyle birşey olduysa gözümü kırpmadan alırım canını!Bu benim hikayem ama senin masalın değil lee hyung.Ve sana ölmeden önce benim hakkında son bir bilgi,Ya tam severim ya da tek kalemde silerim tarihi ben yazdım tarihten de ben silerim!

Vee jungkook hem düşmanını hemde kardeşini öldürmüştü..Ama artık içi rahattı çünkü artık sevdiğiyle onu ayrılacak hiçbir şey kalmamıştı.

{28.4.2020💕}

 Mafya •Tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin