Emily ciągle wkurzona na Caira nawet się do niego nie odzywa. Cairo wychodzę jeśli chcesz to zostań jeśli nie to idź gdzieś napiszę ci na kartce mój numer telefon Papa-pożegnała się Emily- Papa Do Później Emily - pożegnał się Cairo
15 minut później....
Cairo próbuję otwierać szafki. Przy próbie otworzenia jednej wyskakuje buźka małej Emily z wyjętym językiem. Po wielu próbach Cairo zrezygnowany wychodzi z pokoju przez okno (nigdy się nie nauczy wychodzić drzwiami). Uznał że przejdzie się po mieście zasłonił sobie głowę kapturem i myślał nad pocałunkiem z Emily. Wszedł w jakiś opuszczony budynek. Rozejrzał się po budynku zobaczył taras z pięknym ogrodem usiadł na ławce ,która była na tarasie. Po chwili znowu ukazała mu się ta dziewczyna i znowu powiedziała cichym głosem Pomóż Uratuj Proszę. Cairo przerażonym głosem odpowiada -nie potrafię ci pomóc prawie umarłem jak mam ci pomóc. Dziewczyna odpowiada- Znajdź przyjaciół .
Dzień później....
Cairo po usłyszeniu słów dziewczyny padł z wycieńczenia. Gdy wstał poczuł głód pomyślał że zadzwoni do Emily wybrał jej numer. Hej Emily wyskoczymy coś zjeść razem?-przywitał i zapytał się Cairo-Cairo gdzie byłeś co robiłeś martwiłam się-krzyknęła lecz po chwili- Wyjść z tobą gdzie o której????- spytała Emily -No tak za chwilę bo głodny jestem ,a gdzie możemy do kawiarni na jakieś ciacho-odpowiedział Cairo - Dobra będę przy Kawiarni Letnie Ciacho za pół godziny PAA Buziaki-Powiedziała Emily i się rozłączyła
3 minuty później....
Hej kim jesteś co robisz w moim domku - spytał nieznajomy- Hej Jestem Cairo myślałem że ten dom jest opuszczony przepraszam za najście. A ty kim jesteś?-odpowiedział Cairo-Sorki za nie przedstawienie się nazywam Kinner chcesz zobaczyć coś ciekawego-przedstawił i spytał się Kinner - Ta jasne też ci coś pokaże-Odpowiedział Cairo. Kinner pokazał mu jak manipuluje wodą ,a Cairo jak manipuluję ogniem. Chłopaki od razu się polubili wymienili przyjaznymi spojrzeniami. -Dam ci swój numer słyszałem że się z dziewczyną umówiłeś zadzwoń jak będziesz miał wolną chwilę poznamy się lepiej- powiedział Kinner. Cairo i Kinner zbili sobie pione i pożegnali się ze sobą .
20 minut później...
Cairo dotarł do Kawiarni Letnie Ciacho wszedł do środka zobaczył że nigdzie nie ma jeszcze Emily . Zarezerwował stolik usiadł przy nim napisał smsa do Emily o treści "zamówiłem już stolik i czekam na ciebie :)" dostał w odpowiedzi "Za chwilę będę :*" . Podchodzi do Caira Kelnerka i pyta się o zamówienie. Cairo powiedział kelnerce mogłaby pani podejść tak za 5 minut za chwilę przyjdzie moja przyjaciółka i razem zamówimy. Kelnerka przytaknęła i poszła obsługiwać innych klientów. Po chwili zauważa że do kawiarni wchodzi Kinner z jakąś dziewczyną. Cairo pomyślał że lepiej się nie odzywać by nim nie przeszkadzać. Kinner Gdy zauważył Caira lekkim krzykiem-Cairo dosiądziemy się do ciebie. Poznaj Moją Dziewczynę- -Cześć nazywam się Cairo-przedstawił się Cairo- -Hej Jestem Cloudii- Przedstawiła się Cloudii - -To takie KC macie razem heh-powiedział Cairo- - I to jeszcze jakie Wielkie KC -zaśmiał się Kinner- -Kinner mi opowiadał o tym jak ciebie spotkał u niego na chacie- zachichotała Cloudii- - A gdzie twoja dziewczyna-Spytał Kinner- - Za chwilę przyjdzie - powiedział Cairo
Gdy skończył do kawiarni wchodzi piękna dziewczyna ubrana w śliczną biało-różową sukienkę. Kinner do mnie na ucho- patrz jaka laska- - To właśnie Emily - zaśmiałem się - Hej Cairo Hihi-przywitała się Emily- -Hej jestem Cloudii- powiedziała Cloudii- - A ja Kinner- Powiedział Kinner. Po przedstawieniu i zamówieniu Kilku Ciast i deserów. Zaczęli się wydurniać ze swoimi mocami. Emily czarowała robaki w deserach innych ludzi. Kinner polał trochę wody przy wejściu. Cairo roztapiał ludziom lody. Cloudii gdy zauważyła że każdy posiada moc pokazała swoją. Zmieniła wodę którą rozlał Kinner w lód i ludzie się ślizgali. Cała czwórka przy okazji dużo ze sobą rozmawiała. Kinner i Cairo stali się przyjaciółmi, Cloudii i Emily plotkowały o chłopakach.
Po zjedzeniu ciast, lodów i zabawie mocami.......
Dzięki za miło spędzony czas-powiedzieli Kinner i Cloudii śmiejąc się po chwili że powiedzieli to w tym samym momencie- -Do następnego - powiedzieli Cairo i Emily w tym samym czasie . Cairo , Emily , Kinner i Cloudii wymienili się numerami telefonów i umówili się że jak ktoś będzie potrzebował pomocy reszta przybędzie .
Po pożegnaniu czwórki przyjaciol....
Cairo zaproponował Emily spacer. Poszli w stronę parku w ciszy i trochę niezręcznej atmosferze (oboje ciągle pamiętali sytuację z wczoraj)
10 minut ciszy później.....
Hej Emily chciałbym ci coś powiedzieć-Powiedział Cairo- -Słucham co chcesz mi powiedzieć-spytała Emily- -Mówiłem ci o tej dziewczynie co mnie nawiedza i każe iść do elektrowni mam wrażenie że to nie jest tylko bujna wyobraźnia-Powiedział Cairo- - Cairo ty chcesz ją uwolnić ??-Spytała Emily- - Nie wiem czy mi się wgl uda ale chciałbym cię o coś zapytać- - powiedział Cairo- -Słucham -powiedziała zatwierdzająco Emily- - Jak się wszystko skończy z tą dziewczyną i elektrownią, Zostałabyś moją dziewczyną?-spytał zawstydzony Cairo- -Tak głupku!!!!-Powiedziała Emily i Zawstydzona odleciała. Cairo jej tylko pomachał na pożegnanie ze szczęśliwym uśmiechem.
Ciąg dalszy nastąpi