Hejka chciałam w tym rozdziale wyjaśnić parę spraw. Ten rozdział nie ma na celu nikogo wyśmiewać ani obrażać.
W countryhumans jest masa ludzi i każdy stara się wyrużnić swoim nickiem ponad innych. Nie powiem nazwy np. Hitler, Stalin Komunistka Nazista itp rzucają się w oczy. Nicki tego typu zazwyczaj świadczą o niepowadze właściciela konta i niewiedzy. Pierwszą sprawą jaką chciałam poruszyć i chyba jedyną jest średnia znajomość zasad danych poglądów politycznych.
Ktoś: a ja jestem nazistą
Ktoś inny: komunizm jest super
Zazwyczaj w większości osoby w Polskim fandomie dzielą się na komunistów i nazistów. Nadają sobie miano komunisty lub nazisty bo przeważnie lubią ZSRR lub III Rzeszę i wydaje im się to fajne. Przeszukałam trochę internet by wyprowadzić niektórych z błędu i byście nie mieli problemów w przyszłości.
Komunizm (od łac. communis „wspólny, powszechny") - polityczna i ekonomiczna ideologia klasyfikowana jako utopijna, której celem jest utworzenie społeczeństwa pozbawionego ucisku i wyzysku klasowego, opartego na braku własności prywatnej, kolektywnej własności środków produkcji i wspólnotowym podziale dóbr. (Wikipedia)
Nazizm Narodowy socjalizm (skrót od niem. Nationalsozialismus), czasem określany również jako hitleryzm (od nazwiska Adolfa Hitlera) - rasistowska, antykomunistyczna, antydemokratyczna i antysemicka ideologia Narodowosocjalistycznej Niemieckiej Partii Robotników (NSDAP). (Wikipedia)
Faszyzm (wł. fascismo, od łac. fasces: wiązki, rózgi liktorskie i wł. fascio wiązka, związek) doktryna polityczna powstała w okresie międzywojennym we Włoszech, sprzeciwiająca się demokracji parlamentarnej, głosząca kult państwa (statolatrię, totalitarne silne przywództwo, terror państwowy i solidaryzm społeczny). (Wikipedia)
Kapitalizm - system gospodarczy oparty na prywatnej własności środków produkcji i w konsekwencji czerpania z nich zysku, oraz na swobodnym obrocie dobrami w ramach wolnego rynku; stąd też gospodarka kapitalistyczna nazywana jest również gospodarką wolnorynkową. (Wikipedia)
Co do problemów w przyszłości, w Polsce w artykule 256 kodeksu karnego jest napisane co i jak jest karane:
art. 256
§ 1. Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość,podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
§ 2. Tej samej karze podlega, kto w celu rozpowszechniania produkuje, utrwala lub sprowadza, nabywa, przechowuje, posiada, prezentuje, przewozi lub przesyła druk, nagranie lub inny przedmiot, zawierające treść określoną w § 1 albo będące nośnikiem symboliki faszystowskiej, komunistycznej lub innej totalitarnej.
§ 3. Nie popełnia przestępstwa sprawca czynu zabronionego określonego w § 2, jeżeli dopuścił się tego czynu w ramach działalności artystycznej, edukacyjnej, kolekcjonerskiej lub naukowej.
§ 4. W razie skazania za przestępstwo określone w § 2 sąd orzeka przepadek przedmiotów, o których mowa w § 2, chociażby nie stanowiły własności sprawcy.
Mam nadzieję że teraz spojrzycie na to w nieco inny sposób. Napiszcie w komentarzu co o tym sądzicie i oznaczcie znajomych by trafiło to do większego grona ludzi bo powinno wiedzieć się tego typu rzeczy. Przepraszam za wszelkie błędy ortograficzne
CZYTASZ
Ten Uczuć || Countryhumans
HumorSytuacje z życia fandom'owicza Countryhumans Zapraszam ;3 Tenuczuć #12 18.08.2019r Tenuczuć #2 23.08.2019r Tenuczuć #1 19.03.2020r. Countryhumans #20 21.03.2021 Niemcy #2 31.03.2021 Kraje #1 01.04.2021 Rozkminy #1 11.05.2021 Początek: 14 Sierpnia 20...