Majlis perkahwinan Sei Jun dan Jung Kook sudah pon selesai.
Sei Jun dan Jung Kook pulang dahulu ke rumah Tuan Jung dan Puan Jung, mengambil barang Sei Jun untuk dibawa ke rumah Jung Kook.
Setibanya di rumah Jung Kook
Sei Jun pov
Aku turun dari kereta selepas kereta kepunyaan Jung Kook telah pon berhenti di perkarangan rumahnya
Aku memerhatikan gerak geri Encik Suami yang melangkah ke bonet kereta mengambil bagasi kepunyaan aku. Kesian dia penat nak kena aangkat bagasi aku yang berat tu.
Eleh aku nak tolong tak bagi. Dia boleh cakap " awak ni perempuan mana boleh angkat bende berat". Selama ni tolong omma angkat sofa kecik kat umah tu, omma tak marah pon haha
"Kajja" tangan aku disambar Jung Kook menuju ke pintu rumah.
Aku lihat tangan aku yang digengam Jung Kook, kemas dan selesa. Aku tersenyum sendiri
Kaki kami melangkah ke dalam rumah. Besar. Cantik.
Ya aku pernah datang sini tapi depan pagar je.
"Awak ni la rumah KITA" saja je Encik suami ni tekan kan 'kita' tu
Aku hanya tersenyum melihat Jung Kook yang begitu teruja
"Kajja! Saya nak tunjuk bilik KITA berdua!!" Sebelah tangan nya memegang tangan aku sebelah lagi mengangkat bagasi aku berwarna pastel itu pon dibeli Jung Kook.
Aku hanya membontotinya.
"Sayang~ ni la bilik kita! Sayang suka?" Pinggang aku dipaut Jung Kook
Aku hanya membiarkan. Yelah dh jadi suami aku. takkan aku nak tepis. Dosa pulak nanti.
"Suka! Pandai awak hias" aku senyum dan puji untuk ambil hatinya.
Jung Kook hanya memaparkan senyuman arnabnya kepada aku. Comel.
"Oklah saya nak mandi dulu awak kemas² lah apa yang patut yea." Jung Kook menapak ke bilik air setelah mencapai tualanya di penyangkut baju.
Aku tarik lengan Jung Kook membuatkan langkahnya terhenti.
Jung Kook memandang aku lalu mengangkat kening. Badan nya dipusingkan menghadap aku.
"Wae?" Badannya dibongkokkan, untuk melihat muka aku yang menunduk. Kepalanya di lentukkan sedikit ke kiri.
Alaaa comel la suami sapa ni. Saja nak buat aku melting.
"hmm aw-- awak boleh t--tolong bukakan--- zi--p dress ni?"
Suara aku mengeletar. Aku Malu!
Ya badan aku masih tersarung baju gaun perkahwinan kami. Aku tak sempat salin kat rumah omma sebab Jung Kook kata mandi kat rumahnya nanti opsss salah rumah kami hihihi. Jung Kook dah pesan kalau aku asyik lupa pasal kami, dia akan kiss aku. Bukan taknak tapi aku tak sedia.
Jung Kook pov
Aku tersenyum melihat isteri aku tergagap gagap dengan muka merah minta tolong bukakan zip gaun dress nya. Comel je
Aku tahu dia masih tak selesa lagi dengan situasi macam ni. Yea dia innocent tak tahu apa² tentang cinta. Aku akan pastikan dia jatuh cinta dengan aku hahaha
Aku mula merapatkan badan aku dan Sei Jun. Mukanya sudah menunduk ke bawah.
Aku suka tengok muka dia blushing. Kawaii
Aku meletakkan kepala aku dibahunya tangan aku meraba belakang bajunya mencari zip. Aku merasakan nafas hangat Sei Jun di dada ku. Hangat. Selesa.
Setelah zip dibuka aku melepaskan peluk kan
YOU ARE READING
That Sir is My Husband!
Fanfiction'jap apa suami aku tu buat Kat sini?' 'apahal dia diri kat dpn dewan kuliah tu!' Jung Kook mengenyitkan matanya ke arah Sei Jun Muka Sei Jun mula memerah disebalik buku yang didirikan untuk menghalang dia bertentang mata dengan Suaminya Tidak keruan...