𝔏𝔞𝔰𝔱 𝔴𝔬𝔯𝔡𝔰〜♡

306 29 6
                                    

Hi semua dengan ini, aku berbesar hati ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada korang semua yang sudi join dan support cover contest ni sehingga habis. Aku hargai usaha korang yang bertungkus-lumus menyiapkan cover dalam masa yang diberi hanya 5 hari saja. Maaf kalau ada salah silap dan banyak kekurangan sepanjang cover contest ini berlangsung.

Tahniah sekali lagi diucapkan kepada para pemenang. Semoga korang terus maintain buat cover yang cantik-cantik. Kepada yang tidak menang. Ingat,gagal sekarang tidak bermakna korang akan gagal selama-lamanya. Jangan bersedih hati dan jangan tersinggung dengan hasil keputusan ye sebab semuanya dah buat yang terbaik. Korang sebenarnya berbakat cuma bila dalam contest ni korang kena follow setiap guideline atau elements apa yang ditetapkan.

So based on result sebenarnya ada beberapa contestants yang markahnya seri. Awal tu susah juga nak decide tapi aku ambil keputusan untuk tengok hasil vote+ comment korang yang mana paling tertinggi. Jadi ada functionnya juga vote + comment tu.

Jadi selepas panjang membebel akhir kata dari aku, jangan putus asa.  Kalau ada mana-mana cover contest atau apa-apa contest ke join je . Mana tahu  luck korang di situ.  Dengan ini aku dengan rasminya menutup Book Cover Contest ini dan InsyaAllah kalau umur panjang dan ada masa terluang, kita akan berjumpa lagi dalam the next Cover Contest 2021. Bye semua. Thank you so much! 😘❤

CLOSED

✅ 𝐂𝐎𝐕𝐄𝐑 𝐂𝐎𝐍𝐓𝐄𝐒𝐓 2020Where stories live. Discover now