Min Yuri's POV
"Hi aku Min Yu Ri, anak kepada seorang petani di ladang yang jauh dari bandar. Aku juga telah tamat pengajian sekolah tinggi. Kini aku bekerja di ladang ayahku untuk membantunya mendapatkan sedikit naskah. Aku juga tidak mempunyai seorang ibu sejak dari kecil. Oleh itu,aku sangat sayangkan ayahku"
End Yuri's POV
Pada suatu hari,..
Appa Yuri jatuh sakit. Kini appanya sangat tenat."Nak.. Appa dah tak mampu.." kata Encik Min kepada anaknya Yuri sambil terlantang di atas katil.
"Appa, jangan cakap macam tu! Appa mesti kuat demi Yuri!" blas Yuri sambil menangis tercunggap-cunggap.
Lantas appanya berkata "Kamu pergi la ke tempat dimana kamu akan temui segalanya disana" hampir lemah. "A- a- apa maksud appa?" tanya Yuri sambil teresak-esak.
"Kamu akan tahu kebenarannya. Di dalam kotak simpanan appa" ayah Yuri meneruskan bicaranya "disitulah".
Belum sempat ayat appanya dihabiskan, tuhan telah memanggil appanya lebih awal. Yuri memeluk erat tubuh appanya.
"APPA!!!" Yuri meraung, menangis sambil memeluk appanya.
Skip...
Sebulan kemudian,.."Mendiang appa ada cakap kat Yuri pasal kotak simpanan dia" bicara Yuri seorang lalu pergi ke tempat kotak simpanan appanya.
Banyak kotak disitu. Sehinggakan Yuri perasan satu kotak yang agak luar biasa.
"Wuish, berdebunya!" Yuri merunggut lalu meniup debu itu. Dia membuka kotak itu segera.
YOU ARE READING
MOON • Lee Joong Suk FF •
Про вампировMampukah Min Yuri merungkai kebenaran yang telah lama disimpan? Tapi, ada apa dengan Lee Joong Suk?