Biraz içtim.Ve sonra daha fazla,daha fazla,daha fazla.Hiçbirşey hatırlamıyordum.Sadece sarhoş bir çocuk bana asılıyordu.Ve hatırladığım tek şey o sarhoş çocuğun beni öpmesiydi!
Sabah olmuştu...Elbisemle makyajımı silmeden yatmışım.Başım inanılmaz ağrıyordu.Off o içkiyi içmeyecektim.Kim bilir neler yaptım dün gece.Daha sonra sarhoş birinin beni öpmesini hatırladım.Hemen ilk günlerde tanıştığım bir arkadaşımı arayıp neler olduğunu sordum.Alarmım daha çalmamıştı çalmasına yarım saat vardı.Yani saat 7.30 du.Kızın sesi uykuluydu ama herşeyi anlattı.Olanları duyunca kendimden birkez daha nefret ettim.O çocuk beni öpmüş ve Ahmet bizi ayırmaya çalışmış.Ben ise Ahmet'e "GİT BURDAN" diye bağırmışım.Parti bittiğinde Ahmet beni eve getirmiş.Ve sanırım o beni yatırmış.Ne yapacaktım şimdi?!Hiç okula gidesim yok ama okula gelmediğimde müdür babama haber yolluyor ve babam bana kızıyor.Babamdan nefret ediyordum.Ama çok şükür en azından bir babam var.Kendimi toparladım.Alarmım çaldığında klasik rutinlerimi yapıp okula geldim.Okula geldiğimde herkes bana baktı.Kızların dedikodularını duydum.Okulun en populer çocuğuna bağırmışımda bilmemneymişte.Ondan korkmuyorum.Sınfa girdiğimde yanıma kendilerini populer sanan kızlar geldi.Ah liderleride orda."Liderleri" masama vurdu ve;
?-söyle bakalım nerden geliyor bu beyinsizlik?Z-seni örnek alıyorum nasıl?İnandırıcı olmuş değil mi?
?-haha.Kızım seni birdaha Ahmet'in yanında görmeyecem.
Z-görürsen nolur?
?-bu olur
diyip elini kaldırıp tokat atacaktı ki elini sertçe tuttum.Kolunu ters çevirdim ve yalvarmaya başladı.
?-bıraaak!bıraktım ve;
Z-bana bulaşma derim.dedikten sonra ağlayarak sınıftan çıktı.Yazık...Sınıftan çıktıktan sonra Ahmet içeri girdi.Yüzüme bile bakmıyordu.Mesaj yazdım.Çünkü konuşmak istemiyordum.Mesajda "beni bıraktığın için teşekkür ederim.Sarhoşken çok fena olduğumu sende biliyorsun.Özür dilerim."Bir dakika.Ben özür mü diledim şimdi?Haha.Herneyse.Mesajımı görüldüde bırakıp sınıftan çıktı.Ne yani.Trip miydi bu?Hayatımda en nefret ettiğim 1. şey alkol 2.şey trip.O gün başım çook ağrıyordu.Dersleride idare edip çıkışta koşarak okuldan çıktım.Herşeyi mahvetmiştim.Eve geldiğimde kendimi spora verdim.Sonra telefonuma bir bildirim geldi.Ahmet instagram dan bana takip isteği yollamış!Kabul edip bende ona yolladım.Koşumu yapmak için dışarı çıktığımda bir çocuğun dövüldüğünü gördüm.Bizim mahalle çocukları birini dövüyordu.Oraya baktığımda Ahmet'in arkadaşının yani Mert'in dövüldüğünü gördüm.Mahalle çocukları (kekolar asdfg ve ordaki çocuk küçük yaş anlamında değil😁)beni tanırdı ve ben geldiğimde bana saygı duyardı.Belki de korkudur.Hemen koştum.
Z-laan! Neden dövüyonuz olm bunu?!Kekolar-kaşındı.
Z-naptı olm.
M-Zeynep?Ben bişey yapmadım ya.Benim tanıdığım bir kızla konuşuyodum.Bunlardan birinin sevgilisi çıktı beni dövmeye başladılar.
Kekolar-kes lan.Bahane bunlar
Z-Mert öyle biri değil DAĞILIN
M-çok teşekkür ederim
Z-rica ederim.
M-senin sözünü neden dinliyorlar?
Z-korkuyorlar.Haha.Bu mahallede yaşıyorum.
M-hmm anladım.
Z-neyse görüşürüz
M-peki görüşürüz. Şey..
Z-buyur?
M-boşver...
şu kelimeden nefret ediyordum.Hemen koşumu yapıp eve gittim.Güzel bir uyku çekip sabah günlük rutinlerimi yaptım.Ahmet hala yüzüme bakmıyordu.Sinirimi bozmuştu.Herneyse...O gün yine öyle geçti.Çıkış zili çaldığında tam çıkacakken koridorda."Hadi Ahmeeeet" diye erkekler hayvan gibi bağırıyordu.Ahmet "hazır mısınız?" diye bağırdı.Herkes "EVEEET" diye bağırınca olanlar oldu.İnanamadım.Neden?Niye?Yani nasıl? Şu bana tokat atmak isteyen kızın belinden tutup kendine doğru çekti ve ÖPTÜ!
Yıldıza basmayı unutmayın.Sizleri seviyorumm.
İyi okumalarr💖🌹🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş ver ... (TAMAMLANDI)
Literatura Faktulisede geçen klasik hikayelerden biri ama burda sadece badboy yok onun kadar asi ve ona kolayca kafa tutabilecek bir kız var.Bakalım serseriler sadece saf kızları mı seviyor?