Kitap Kapağı Tasarımı İçin: @siempre_juntoos a Çoook Teşekkür Ederim. SENİ SEVİYORUM
Ve kapı açıldı. Gelen Rugge idi. İçimden S*ç**m dedim. Kapıyı kapattı. Ve üzerime gelmeye başladı.
RUGGE: Şimdi istediklerimi yapmaya başlayabilirsin.
KAROL: Bu kadar acımasız olma!
RUGGE: Ama ben seni istiyorum.
KAROL: Ama ben de yatmak istiyorum!
RUGGE: Bu geçerli bi bahane değil Señorita
KAROL: Ne istiyorsun?!
RUGGE: Sadece bir öpücük. ;)
KAROL: Yalancı! Sonra senin ne yapacağını biliyorum!
RUGGE: Hayır Karol. Ben senin kötülüğü ister miyim hiç?
KAROL: Yaa aşkım ya :3
RUGGE: Ne dedin ne dedin?
KAROL: Aşkım ya dedim.
RUGGE: Ben daha fazla dayanamayacağım. dedi ve beni öpmeye başladı. Neredeyse 10 dakika olmuştu bırakmıyordu. arada bi nefes almak için ar veriyor sonra yine devam ediyordu.
RUGGE: Bu kadar güzel olmak zorunda mısın?
KAROL: Sen de bu kadar inatçı,yakışıklı,tatlı,mayhoş, ve tam bir ÇİLEK ÇOCUK olmak zorunda mısın?
RUGGE: Gerekirse evet!
KAROL: Yha! Yarına kalsın gerisi. Gel bir instagrama fotoğraf paylaşalıımmm.
RUGGE: OLUR ;)
KAROL: Hey ben onu kasd-
dememe kalmadan telefonu çıkardı ve beni öperken fotoğrafımızı çekti. İyi hoşta bi sorun vardı... Bunu ailelerimiz görürüse?!
@ruggeropasquarelli= Seni Her zaman Çok seveceğim Aşkım @karolsevillaofc
122.345 BEĞENİ 120.987 YORUM
@lidiaofc (ruggenin annesi), @monicasevilla (karolun annesi), @albertpasquarellifc
(ruggenin babası) ve @miguelsevillaofc (karolun babası) beğendi...
Yorumlar
@karolsevillaofc: Ne yapmaya çalıştığını nanlamadım. Anne baba! Ben istemedim haberiniz olsun!
@ruggeropasquarelli: Meleğim yapma sende istiyorsun.
@karolsevillaofc: yeter! Ya ama ben sana kızamıyorumki :3
@valentinazenere: Mutluluklar bol olsun. Yakında çocuk bekliyorum. ;) @ruggeropasquarelli
@karolsevillaofc: sana ödeteceğim @valentinazenere !!!!!!!!!!
@ruggeropasquarelli: @valentinazenere yakında geliyor ;)
@carolinakopelioff: Mutluluklar arkadaşım :)
@agusvietto6: Devam et Dostum darısı benim başıma. ;)
@carolinakopelioff: Benden bahsettiğini biliyorum.! AMA YİNEDE SENİ SEVİYORUM!
@agusvietto6: @carolinakopelioff ya ben seni yerimmmm.
@michaelronda: Knk mutluluklar. Yenge bu arada yemekler harikaydı!
@karolsevillaofc: Ben sna demedimmi bana YENGE DMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
@ruggeropasquarelli: Aşkımı kızdırmsana mich!
@lidiaofc: Oğlum mutluluklar... Kızımız maşallah çok güzel. Allah kem gözlerden korusun sizi.
@monicasevillaofc: @lidiaofc aynen katılıyorum.
@albertpasquarelli: Oğlum mutluluklar diliyorum.
@miguelsevillaofc: Mutluluklar kızım ve oğlum sizleri çoook seviyoruz unutmayın.
@karolsevillaofc: Teşekkür ederim baba. Size de teşekkürler @lidiaofc @monicasevillaofc
@ruggeropasquarelli: Evet teşekkür ederiz.
BÖYLE DAHA ÇOK BÖLÜM GELSİN Mİ? YORUMLARA YAZIN. EMEĞE SAYGI OLARAK VOTE'LARI VE YORUMLARI EKSİK ETMEYİN LÜTFEN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞIMARIK KIZ
Teen FictionBu bir RUGGAROL Hikayesi... Önceden knk olan ikili birbirlerine karşı birşeyler hissederlerse? ÖNEMLİ! +18 BÖLÜMLER VARDIR... Kitap Kapağı için @siempre_juntoos 'a teşekkürler :)