You and I

109 8 0
                                    

/Zayn/

Következő hét, következő koncert. Ez így ment napról napra, hétről hétre.
Külső szemlélőként biztos hosszúnak, nehéznek és unalmasnak tűnhetnek ezek a koncertek a mi szemszögeinkből nézve, azonban a csapat imádta ezt az egész munkát, amit inkább szórakozásnak fogtunk fel, s így az idő is gyorsabban telt a maga módján.

Éppen felmértük a következő koncerthelyszínt a srácokkal és elgyakoroltunk pár dalt, majd ebédidőben leültünk pihenni egymás mellé, és fáradtan ettük a hamburgerünket, közben pedig Harry elment mosdóba. Mikor visszajött, vigyorogva mértem végig a szerelmemet, és széttártam a karomat, mire ő nekifutásból belerohant az ölelésbe, így nevetve mindketten eldőltünk a színpadon. Egy pillanatra, mikor ajkaink egy vonalba kerültek, összeértek az esést követően és nagy erő kellett ahhoz, hogy ne csókoljuk meg egymást. Ekkor a Göndörke zavartan beletúrt a hajába, majd feltámaszkodott, és felállt, utána természetesen engem is felsegített.

- Fiúk, baj van.- hívott minket össze egy csapatmegbeszélésre Niall- Előbb voltam lent a büfében és hallottam, amint azt beszélik, hogy valamelyikünk közt dúl a láv, mert nagyon érezni a levegőben.
- Basszus, ennyire feltűnőek lennénk?-kérdeztem idegesen összenézve Harryvel.
- Szerintem nem vagytok azok ha engem kérdeztek. Meg amúgy is, bármi van, mi kiállunk értetek, bármikor, bárhol, bármiben. Ránk számíthattok!- mondta Liam bátorítóan, a többiek pedig egyetértően bólintottak.
- Köszi fiúk, rendesek vagytok, tényleg. Mi meg nagyon hálásak vagyunk miatta. - suttogta Harry, majd apró gesztussal megszorította a kezem, én pedig hálásan rámosolyogtam, mert tudja, hogy nekem erről az egész dologról nehezebb beszélni.

- Akkor csapathatjuk a koncertet?- vigyorodott el Louis és csapatkiáltásra hívva minket betette középre a kezét.
- Csapassuk. Hajrá!- biccentett Harry vigyorogva és mind egymáséra tettük a kezünket.
- Egy, két, há, nyomjuk!- kiáltottuk közös átéléssel, majd a You and I című dalunkkal felrobbantottuk a színpadot. A lányok sikongattak, néhányaknak könny csillant a szemében az örömtől, hogy láthatnak minket, ami őszintén nagyon jól esik, így elmosolyodtam.
Nekik, magamnak és leginkább Harrynek énekeltem. Mikor a dal végén eljött az én elnyújtott, lágy részem, a fiúra néztem, ahogy kiénekeltem, hogy te és én. Ő mint aki mindent vett az üzenetből, vigyorogva és erőre kapva biccentett egyet és tovább folytatta a refrént.

Ahogy végignéztem a koncert végén lévő közös meghajlásnál a közönségen, jólesően kirázott a hideg. Nagyon nehéz megszoknom, hogy ilyen rengetegen szeretik azt, amit csinálunk, mi pedig élvezettel űzzük ezt a vállalkozást és még pénzt is kapunk érte. Maga a megvalósult álom. A meghajlásnál minden lelassul. Mosolyogva nézünk végig a tömegen, mely egyszerre üvölt fel, akár egy hatalmas oroszlán, aki minden életerejét ebbe az üvöltésbe helyezi át. És én rettenetesen imádom ezt az oroszlánt. Egész életemben hallgatni tudnám őt.

Egy elfelejtett dal [Zarry ff.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora