I Rachel i Chandler i Ross pocałowali każdego z pozostałych głównych bohaterów.
Rachel pocałowała Rossa i Joey'ego, gdy była z nimi w związku, Chandlera na imprezie w collegu, Monicę, by wynagrodzić chłopakom ponowną zamianę mieszkań, a Phoebe w odcinku z koleżanką Rachel z college'u.👇🏻
Chandler pocałował Monicę wielokrotnie z oczywistych powodów, Phoebe i Rachel pocałował, gdy ukrywał swój związek z Monicą w odcinku Ten z całowaniem (sezon 5 odcinek 2), Joey'ego na sylwestra w pierwszym sezonie, a o jego pocałunku z Rossem dowiadujemy się, gdy Chandler w trzecim sezonie mówi, że po alkoholu staje się "zbyt przyjacielski", a Ross odpowiada "w porządku". (Filmik z tą sceną znajduje się na YouTubie pod tytułem Friends - Chandler and Joey's sister (1), ale z jakiegoś powodu nie mogę go tu wstawić).
Ross pocałował Chandlera, co wynika z przedstawionej przed chwilą sceny. Rachel pocałował, gdy byli razem w związku, Phoebe, gdy dowiedział się, że Carol jest lesbijką, a Monicę na imprezie w college'u (choć myślał, że całuje Rachel). Joey'ego pocałował, gdy chciał mu pomóc w przesłuchaniu do roli geja 👇🏻.
Joey i Phoebe pocałowali wszystkich oprócz Monici, choć Joey pocałował ją w scenie "co by było gdyby" 👇🏻.
Monica pocałowała tylko trójkę przyjaciół: Chandlera, Rachel i Rossa.
CZYTASZ
Ciekawostki z FRIENDS
De TodoFakty, informacje i ciekawostki dotyczące serialu FRIENDS, a także jego obsady. [Zawiera spojlery!]