1.

1.6K 76 14
                                    

Avengers Binası

Rhodey kendini hasta, fiziksel olarak hasta hissetti.

Nasıl bilmiyordu, nasıl bilmiyordu? Aylardır bu şeyle yaşıyordu, bir şeylerin yanlış olduğunu, bir şey görmesi gerektiğini, Tony olmadığını, onun yaşadığı bir Skrull olduğunu gösteren bir işareti olduğunu bilmeliydi, ama fark etmedi, kimse gök gürültüsü fırtınası vurulana ve Tony elektrik üzerinde çalışırken yıldırım çarpana kadar hiçbir şeyin yanlış olduğunu fark etmemişti. Şok olmuştu, öldürülmüş ya da en azından ciddi şekilde yararlanmalıydı, bunun yerine gerçek şekli ortaya çıkmıştı.

Aylardır Tony olarak poz veren bir skrull olan Alien'i değiştiren bir şekil.

Tekerlekli sandalyeye bağlı olduğu ve tüm bunları Örümcek Adam'ın omuzlarına atmayacağı için kendisiyle başa çıkmanın hiçbir yolu olmayan Rhodey, gururunu, öfkesini yuttu ve Steve Rogers ve takimi çağırdı ve onları Amerika'ya geri getirdi. bir gizli jetle binaya geldiler.

Rhodey, Skrull'u, Avengers'ın Tony'nin nerede olduğu hakkında bilgi almak için gelene kadar kalan son teknoloji ürünü bir hücrede Vision'ın yardımıyla hapsetti.

.

“Hiçbir şey söylemedi mi?” Steve, hücredeki korkmakla alakası olmayan yeşil şeye bakarken sordu.

“Sadece bir Skrull olduğunu, başka bir şey olmadığını söyledi.” Rhodey, hücreye girip yaratığı boğazından alıp yere atmaya başlayabilir bütün gün dovebirildi.

“O zaman sorgulama yapma zamanı değil mi?” Natasha eklemlerini kırarak dedi, “Clint?”

Okçu soğuk bir gülümsemeyle “Önce bayanlar” dedi.

"Hadi o zaman!"

“Kahretsin, Nat, şimdi mi?”

Wanda yaratığa bakarak kaşlarini kaldırırken Sam şaka yaparken homurdandı.
“Bunu hissedemiyorum, hiçbir şey göremiyorum. Aklı bana tamamen kapalı. ” Dedi.

“Belki de insan olmadığı, hatta Thor olduğu gibi insansı olmadığı için.” Vision ona önerdi, “Bu tür daha önce karşılaştığınız hiçbir şeye benzemiyor, bu yüzden güçleriniz üzerinde çalışmayabilir.”

Steve, Clint ve Natasha'yı hücreye doğru takip eden Rhodey konuşmayı görmezden geldi.

Rhodey sandalyesini kapının önüne yerleştirdi, yoldan uzak durdu, ancak bunun bir parçası olmaya niyetlenmedi.

Skrull gülümsedi ve Tony'ye dönüştü, “Natashalie”. 
Tony'nin sesini kullanarak karşılandı, duruş doğru olsa bile, sırıtış, koyu kahverengi gözlerde ışıltı, bir sahtekar olduğunu bilmeselerdi, o zaman Tony Stark ile konuştuklarını düşünürlerdi.

"Beni tanıyor musun?" Diye sordu Natasha.

Skrull omuzlarını silkti, “anılarım var, hepsi.” Steve'e baktı, “Kendini istemeyenleri bile. Ona ihanet etmeyi, ailesi Cinayetler hakkında yüzüne yalan söylemeyi ve sonra onu ölüme terk etmeyi seviyordu. ” Skrull güldü, “Zavallı, orada yatıyordu, o sığınakta, kırılmış ve yaralanmış, kavga bile edemiyordu, iyi, şaşırtıcı değil, senin ve bir silahlı arkadaştan sonra iyi dayanmişti.”

Is There Still Hope?/Stony Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin