"Sakin Poppet." Tony bebeğe fısıldadı, “Baba geliyor, artık uzun sürmeyecek.”
Clint motorları gidebildikleri kadar hızlı iterken jet üzerindeki gerilim arttı. Telefon hattı hala açıktı ama Tony artık cevap vermiyordu.
Steve, Tony'nin onu bulduklarını söyledikten hemen sonra ve o zamandan beri hiçbir şey söylemediğinden Almanca bağırtıları duymuştu.Friday çağrıyı izlemiş ve onlara gitmeleri için koordinatlar vermiş, o ve Rhodey, Azerbaycan'a yönelik jet başlığının yanında uçan takımları deniyorlardı. Steve her birkaç dakikada bir kontrol ederek jeti hızlandırdı.
Geçmiş olan her saniye, Tony'nin doğum yapmaya yakınlaştığını gösterirdi.
Ona ne yapıyorlardı? Hydra sadistti, Tony'yi doğururken acı çekmekten zevk alırdı, ağrıyı dindirmezdi, rahat etmeyecekti ve bu ona kasten zarar vereceklerini gösterirdi.
"Varıyoruz." Natasha onlara döndü, “Hareket eden her şeyi öldür. Wanda, çevreyi ele geçiriyorsun, üsse giden bir yolu temizliyorsun, Sam, Rhodey, Friday, herhangi bir silah sistemini bulup devre dışı bırakabilecekleri herhangi bir hava desteğini çıkar. Clint, yapabileceğin en yüksek seviyeye gel ve kıçlarımızı ört, Vision, binaya giriyorsun, Tony'yi buluyorsun, yanında herhangi bir Hydra pisliğini devre dışı bırakıyorsun ya da öldürüyorsun, Steve sen ve ben yer takımlarını idare edip o merkeze gireceğiz. ”
Steve başını salladı. Kimse onun önünde durmayacaktı, hiç kimse onun Tony'ye ve bebeklerine ulaşmasını engelleyemezdi.
****
Üsse yaklaştıklarında, Savaş Makinesi zırhı şahin kıyafetindeki Demir Adam zırhı ve Sam birlikte çıktı ve jetin önündeki üsse doğru uçtu, Hydra araçlarını hedefledi ve ön savunmayı indirdi. Friday'in kullanmaktan büyük zevk aldığı uzun menzilli roketler vardı ve Rhodey dışarı çıktığında birkaç tank vardı, ancak askerler üssün dışına çıktıklarında, sadece Wanda'dan havadan inen kırmızı enerjiyle karşılaştılar, Natasha ve Steve'in inebilmesi için clint onları bir kenara çekti ve kimsenin görmediği bi alana bıraktı ve Clint ortalığı karıştırmak için yükseldi.
"içeri girmeniz için yolu temizliyoruz" Rhodey, Steve ve Natasha'yı arayarak War Machine'i indirdi ve binanın yan tarafındaki büyük bir deliği patlatarak içeri girmeleri için bir kapı yaratan füzeyi ateşledi.
"Çok kibarsın." Vision, Tony'yi aramak için Kalkan üssünün derinliklerine inerek zeminden geçerken söyledi.
“Hey Cap, hiç söylemedim, bir erkek mi yoksa bir kız mı istiyorsun?” Sam, ateş ederken, üç asker yakalayıp havaya kaldırdıktan sonra otuz metreden diğer birkaç askere düşürdü.
"Umurumda değil." Steve, askerlerin yolunda acımasızca savaşırken söyledi: “O ve Tony sağlıklı olduğu sürece"
Sam "bildiğim harika bir isim var"
"Kanatları hayal etmeye devam et, Clint Junior olacak!" Dedi Clint.
“Eğer bir Junior ise James Junior olacak.” Rhodey içeri girdi.
“Eğer bir kızsa Natasha olur.” Dul herkesi bilgilendirdi.
“Bu önerileri dikkate alacağım.” Steve, son askerin yolundan çıkıp binaya kaçtığında söyledi, durakladı ve onu onaylayan Natasha'ya baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Is There Still Hope?/Stony
خيال علمي🟡ABO evreni 🟡Alfa Steve Rogers 🟡Omega Tony Stark 🟡Özet : Sibirya'dan sekiz ay sonra, avengers merkezinde yaşayan Tony Stark'ın aslında kılık değiştirmiş bir Skrull olduğu ve gerçek Tony Stark'ın Hydra'nın pençelerinde olduğu keşfedildi. Sadec...