♡disclaimer: 𝑎𝑟𝑡 𝑖𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑚𝑖𝑛𝑒!♡︎
-fluff シ
-𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙢𝙚𝙖𝙣𝙨 𝙞𝙣𝙣𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩𝙨, 𝙤𝙧 𝙚𝙭𝙚𝙧𝙖𝙜𝙜𝙧𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣.
𝚂𝚑𝚞𝚒𝚌𝚑𝚒'𝚜 𝚙.𝚘.𝚟-
"𝙳𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚎𝚊𝚛? 𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚒𝚜 𝚜𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐..𝙸𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝙳𝚘𝚠𝚗𝚝𝚘𝚠𝚗 𝙲𝚊𝚏𝚎 𝚊𝚝 𝚎𝚡𝚊𝚌𝚝𝚕𝚢 𝟼:𝟶𝟶 𝚙𝚖, 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚍𝚊𝚢, 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚛𝚞𝚜𝚑 𝚘𝚛 𝚜𝚒𝚐𝚗𝚒𝚏𝚒𝚌𝚊𝚗𝚝 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛, 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚘𝚖𝚊𝚗𝚝𝚒𝚌 𝚝𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎..!" 𝙼𝚢 𝚖𝚊𝚐𝚎𝚗𝚝𝚊 𝚑𝚊𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍, 𝙺𝚊𝚒𝚝𝚘 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚜. "𝙸'𝚖 𝚍𝚎𝚏𝚒𝚗𝚒𝚝𝚕𝚢 𝚝𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝙼𝚊𝚔𝚒-𝚁𝚘𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢!!" 𝙷𝚎 𝚎𝚡𝚌𝚕𝚊𝚒𝚖𝚜. "𝙸𝚜𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊 𝚛𝚞𝚖𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑?" 𝚁𝚊𝚗𝚝𝚊𝚛𝚘, 𝚖𝚢 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍, 𝚊𝚜𝚔𝚜. "𝚆𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚋𝚛𝚘, 𝚊𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢.. 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎!" 𝙺𝚊𝚒𝚝𝚘 𝚜𝚞𝚐𝚐𝚎𝚜𝚝𝚜. "𝙷𝚒𝚖𝚒𝚔𝚘 𝚑𝚊𝚜 𝚊 𝚖𝚊𝚐𝚒𝚌 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚜 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚊𝚝𝚝𝚎𝚗𝚍..𝙸'𝚕𝚕 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚕𝚢 𝚍𝚒𝚝𝚌𝚑 𝚑𝚎𝚛..!" 𝙺𝚘𝚔𝚒𝚌𝚑𝚒, 𝚊 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝 𝚙𝚞𝚛𝚙𝚕𝚎 𝚑𝚊𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚋𝚘𝚢 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚞𝚗𝚌𝚎𝚜. "𝚃𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚊 𝚋𝚒𝚝 𝚌𝚛𝚞𝚎𝚕, 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔? 𝚂𝚑𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚜 𝚝𝚘 𝚜𝚙𝚎𝚗𝚍 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞.." 𝙸 𝚜𝚊𝚢. "𝙸 𝚊𝚐𝚛𝚎𝚎..𝙼𝚒𝚞 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚜 𝚝𝚘 𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚘𝚗 𝚊 𝚒𝚗𝚟𝚎𝚗𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚐𝚛𝚎𝚜𝚜 𝚘𝚏 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐." 𝙺𝟷-𝙱𝟶, 𝚝𝚑𝚎 𝚞𝚕𝚝𝚒𝚖𝚊𝚝𝚎 𝚛𝚘𝚋𝚘𝚝 𝚜𝚊𝚢𝚜. "𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚋𝚟𝚒𝚘𝚞𝚜𝚕𝚢 𝚊 𝚕𝚒𝚎, 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚕 𝚘𝚞𝚝 𝙺𝚎𝚎-𝚋𝚘𝚢; 𝙴𝚖𝚘 𝙳𝚎𝚝𝚎𝚌𝚝𝚒𝚟𝚎." 𝙺𝚘𝚔𝚒𝚌𝚑𝚒 𝚜𝚊𝚢𝚜, 𝚛𝚘𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜. "𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚜 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚌𝚛𝚞𝚜𝚑 𝚘𝚗 𝚃𝚎𝚗𝚔𝚘, 𝙱𝚞𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎.." 𝚁𝚊𝚗𝚝𝚊𝚛𝚘 𝚜𝚊𝚢𝚜, 𝚙𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚎𝚌𝚔, 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚒𝚜𝚝, 𝚋𝚕𝚞𝚜𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚋𝚒𝚝.
"𝗪𝗲𝗹𝗹, 𝘄𝗵𝘆 𝗱𝗼𝗲𝘀𝗻'𝘁 𝗘𝗺𝗼 𝗕𝗼𝘆 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝘀𝗼𝗺𝗲𝗼𝗻𝗲?" 𝙺𝚘𝚔𝚒𝚌𝚑𝚒 𝚜𝚊𝚢𝚜. "𝙼-𝚖𝚎? 𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊𝚗𝚢𝚘𝚗𝚎.." 𝙸 𝚜𝚊𝚢. 𝚁𝚊𝚗𝚝𝚊𝚛𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚙𝚎𝚛𝚔𝚜 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚜𝚔𝚜, "𝚈𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙺𝚊𝚎𝚍𝚎 𝚊 𝚕𝚘𝚝, 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚢𝚘𝚞? 𝚆𝚑𝚢 𝚗𝚘𝚝 𝚊𝚜𝚔 𝚑𝚎𝚛?" 𝙺𝚊𝚒𝚝𝚘 𝚗𝚘𝚍𝚜 𝚒𝚗 𝚊𝚐𝚛𝚎𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝, "𝚈𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝?" 𝙸 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚗𝚘𝚒𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚒𝚘𝚗. "𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚒𝚝, 𝙳𝚎𝚝𝚎𝚌𝚝𝚒𝚟𝚎 𝙱𝚘𝚢? 𝚃𝚘𝚘 𝚜𝚑𝚢?" 𝙺𝚘𝚔𝚒𝚌𝚑𝚒 𝚜𝚊𝚢𝚜, 𝚒𝚗 𝚊 𝚖𝚘𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚗𝚎.
YOU ARE READING
𝕍𝟛 𝕆𝕟𝕖𝕤𝕙𝕠𝕥𝕤!. -Oumeno, Saimatsu, Amacha , Kiiruma, And Kaimaki
Romance卄ㄖ卩乇 𝑦𝑜𝑢 𝑒𝑛𝑗𝑜𝑦! ♡︎remember, this is my story, if you don't like a ship, please refrain from commenting!♡︎ ❤︎𝕞𝕠𝕤𝕥𝕝𝕪 𝕗𝕝𝕦𝕗𝕗❤︎