5.rész

110 2 0
                                    

Mentem fel az emeltre, ekkor benyitottam anyához aki éppen kefélt Luke-al.

-Jézusom Lia -rántotta magára a takarót anya

-Ez meg mi? -ekkor Evan is feljött

-Luke -szólt Evan- jobb lesz ha most azonnal elmész innen.

Luke fogta a ruháját és kiment a szobából, majd elhagyta a házat. Evan össze kulcsolt kézzel állt mellettem és gyilkos tekintettel nézett anyára.

-Anya? Takarodj innen

-kicsim, én sajnálom, nem tudtam, hogy itthon vagy

-elég volt, takarodj! -ekkor beléptem a szobába és elkezdtem összeszedni anya cuccait.

-Lia, Lia, várj egy kicsit -kapott a ruhái után- nem lehetne, hogy ezt megbeszéljük?

-jesszusom -fogott rá anya a kezemre- ne érj hozzám, mostmár értem, hogy apa miért akart elválni tőled..

-ezt meg, hogy érted? -üllt le az ágyra

-undorító vagy anya, mindenkivel össze fekszel, és tudod mit? Örülök, hogy nem veled lakok együtt, így legalább nem mondhatják, hogy egy büdös kurva az anyám -ekkor befejeztem a ruhák össze szedését, felálltam mérgesen anyára néztem és elindultam a szobám fele.

-Lia várj egy kicsit -szólt utánam Evan

-Evan, te is hagyj kérlek, hagyj egy kicsit élni, elveszítettem miattad a pasimat, és az egyik barátnőmet, amióta csak itt vagy mindig baj van körülöttem

-Lia.. -ekkor becsaptam az ajtót és bezárkódtam.

Elsem hiszem, hogy mik történnek, leültem az ágy mellé, össze görnyedtem és elkezdtem sírni. Apát akartam, vele mindig biztosnágban éreztem magam és mindig boldog voltam mellette.

Reggel lementem a konyhába, anya és Evan már reggeliztek, egy szót sem szóltam.

-Szia Lia -szólt Evan- csináltam neked reggelit

Nem szóltam semmit, nem kívántam Evan kajáját, kivettem a hűtőből a tejet, levettem a polcról a müzlit és vissza mentem a szobámba.

Bekapcsoltam a tvt és egész nap azt néztem, délután csörgött a telefonom, Candy volt az, elhívott vásárolni. Felöltöztem gyorsan és lementem.

Anya éppen felmosott a nappaliba, Evan pedig mosogtatott. Bementem a konyhába, hogy vegyek ki a hűtőből egy kis üveg vizet, majd elindultam a bajárati ajtó fele.

-Lia, -kiabállt utánam Evan- hova mész?

Nem szóltam semmit, Evan nem is jött utánam, mivel tökéletesen kilátott a ház elé a konyhából.

Candy kiszállt a kocsiból, megölelt majd beszáltunk és elindultunk. Rngetet ruhát vettünk, vásárlás után, beültünk egy kávézóba.

-Képzeld Lia, lesz egy randim

-mii? kivel?

-hát nem tudom, letöltöttem egy ilyen vakrandi alkalmazást és találtam is egy palit

-huhaaa, és mikor mész?

-ma este

-na nee, akkor menjünk haza készülődni

-jó.

Candyt kisminkeltem és egy nagyon szép csillogós ruhát vett fel, majd elkísértem az étterembe.

-Lia, mostmár haza mehetsz, köszönök mindent -megölelt.

-aztán sok sikert és írj ha haza értél!

Este nyolv volt már mikor haza mentem. Evanék a nappaliban tvztek, jó kedvem volt, de azért nem annyira, hogy beszélgessek velük. Bementem a konyhába, persze a nappalin keresztül és anyáék sem szóltak egy szót sem, csak rámnéztek amikor végig sétáltam.

Felmentem megfürödtem és bedőltem az ágyba, mivel holnap suli. Candy reggel jön értem ezért korábban keltem, hogy még tudjunk beszélgetni a randijáról.

Felvettem egy kis egyszerű ruhát.

Amikor kimentem csak Evan volt ébren, aki a konyhában itta a reggeli kávéját

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amikor kimentem csak Evan volt ébren, aki a konyhában itta a reggeli kávéját.

-Szia Lia, elvigyelek? -nézett rám miközben én és mentem a gyümölcsös tál felé

Nem szóltam neki semmit, felkaptam egy almát, bele haraptam, majd mikor mentem ki Evan mögött mentem el, direkt.

Kiérve az udvarra Candy már várt, beültem a kocsiba és mentünk suliba.

Suliba érve, még volt egy fél óránk az óra kezdéséig, ezért leültünk az udvarra és beszélgettünk.

-na mesélj már, milyen volt a Randid?

-ahh najo, egyszerűen csodálatos volt, Ryan annyira aranyos és..

-Mi? -vágtam közbe- Ryan? Russ haverja?

-ohh hát izé, Lia én szólni akartam, ugye nem baj?

-mi? nem dehogyis, örülök, hogy boldog vagy.

-köszi, szóval... (blah blah blah)

Candy elmesélte az egész estéjét, örülök, hogy végre boldog, de nem gondoltam volna, hogy az exem haverjával... Ennek utána akartam járni.

Suli után megkerestem Ryant, aki Candyre várt, míg Candy edzésen volt, pont tökéletes volt az alkalmam, hogy beszéljek vele.

-Szia Ryan -mentem oda hozzá kedvesen.

-ohh szia Lia, hát te?

-csak épp erre jártam, najo szertnék veled beszélni

-persze, mond csak

-mit szeretnél Candytől?

-hoo, nyugi, én szeretem őt, és tegnap ugye randiztunk, és mégjobban megszerettem

-aha, komolyak a szándékaid iránta?

-a legkomolyabbak..

-Sziasztok -jelent meg Candy, nyomott egy puszit Ryan arcára- miről beszélgettetek?

-am csak -vágtam közbe- tisztázni akartuk, hogy minden okés legyen köztünk

-köztetek? -vonta kérdőre Candy

-igen, mert, Ryan az exem legjobb barátja, te pedig az én barátnőm és hogy ne legyenek félre értések

-oh értem, klassz, akkor mehtünk? -fordult Ryan fele- Lia te is jösz? beülünk kávézni

-nem köszi, megyek haza

-anyud még itthon van?

-igen

-jó, akkor holnap tali



Breaking RulesWhere stories live. Discover now