4.rész

111 2 0
                                    

A számnak vége lett és szétmentünk, mind a ketten zavarba voltunk, ekkor megjött Luke.

-Na mi van szerelmes pár? -mondta full részegen- nem iszunk mégeggyet?

-szerintem vigyük haza -fordult felém Evan.

Evan először kitett engem otthon majd haza vitte Lukeot. Amikor Evan haza ért én a nappaliba ültem és tvztem.

-szia Lia -jött be Evan a nappaliba, majd leült mellém- neked nem kellene aludni?

-aha.. nem

-na menjél szépen

-mmmh neem -másztam rá Evanre mert bennem is elég sok pia volt.

-Lia mit művelsz? -vonta kérdőre, de hagyta magát.

Már majdnem ott tartottam, hogy végre megcsókolom, amikor kopogtak azt ajtón, Evan ledobott magáról és ment kinyitni az ajtót. Nagyon ideges volta, mert valljuk be, nagyon tetszik nekem Evan, de nem szabadna belé szeretnem. Ránéztem az órára és láttam, hogy már hajnali egy van "mégis ki lehet az?" ,felpattantam a kanapéról és mentem a bejárati ajtóhoz. Evan egy lánnyal beszélgetett.

-Evan ki a... -akadt meg a szavam amikor megláttam, hogy egy lánnyal beszélget- hello segíthetek?

-hello -köszönt flegmán - te meg ki vagy?

-Tina -szólt közbe Evan- ő az egyik..

-a barátnője vagyok, szia -nyújtottam a kezem- te ki vagy?

-Evan, nem mondod, hogy erre a szukára cseréltél le -kezdett ideges lenni Tina.

-milyen szuka te ringyó -ekkorr már annyira hatott a pia hogy bele estem Evan kezébe.

-szerintem jobb lesz ha most elmész Tina -mondta Evan és becsukta az ajtót.

Evan becsukta az ajtót engem meg felvitt a szobámba és lefektetett.

Reggel úgy keltem fel, hogy csak fehérnemű volt rajtam, kipattantam az ágyból bele bújtam a köntösömbe és lementem, annyira fájt a fejem, hogy alig tudtam megtartani az egyensúlyom.

-jó reggelt Lia -köszönt Evan aki már a konyhába volt és főzött

-mond csak, te vetkőztettél le?

-hát izé -jött zavarba- nagyon kivoltál és gondoltam nem akarsz aludni abba a ruhába

-ahh nagyon fáj a fejem

-tessék itt van gyógyszer és csináltam egy jó erős kávét

-ahh köszi de inkább lefekszem a nappaliba

Elindultam a nappali felé és leültem tvzni. Fogtam egy jégakut amit a fejemhez tettem. Evan hozott egy bögre kávét és leült mellém.

-hogy érzed magad?

-iszonyatosan fáj a fejem -Evan nem szólt semmit csak bólogatott- figyelj, a tegnapit sajnálom, én nem akarta....

-semmi baj -vágott közbe Evan és fogta meg a combom, ekkor csöngettek- hát ezt tényleg nem hiszem el...

-ki az isten az?

-nem tudom maradj megnézem

-nem nem nem hagyd majd én... -mentem kinyitni az ajtót és egy váratlan vendég volt az- ANYA??????? -dobtam el a jégyakut ekkor Evan oda sietett

-mi az Lia, baj va...?

-szervusz - köszönt anya Evannek, majd jött be az ajtón, mi teljesen levoltunk sokkolva- na hát egész szép ez a ház, úgylátszik apád tanult valam ízlést tőlem is..

Breaking RulesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora