¦Proluge

31 5 3
                                    

Legendary Empress | Proluge

Bu hikayedeki olay akışı, zaman ve  kişiler bütünü tamamen hayal ürünüdür. Malum karantina sürecinde olduğumuz için, bol zaman süresince bir anda aklıma gelen bu kurguyu umarım sizlere en iyi şekilde sunabilirim. Elimden geleni yapacağım. Şimdiden teşekkür ederim :) Keyifli okumalar diliyorum.

°°°

" Sen çok iyi bir askersin Rhona. Ordumu yönetirkenki başarıların beni memnun ediyor. Sana, gözüm kapalı ordumu emanet edebilirim bile. "

Komutan Rhona'nın yüzünde hiçbir mimik oynamamıştı. Buna rağmen içten içe büyük bir sevinç patlaması yaşıyordu. İmparator'dan askerlerinin ve saray mesuplarının önünde böyle bir övgü almak gururunu büyük ölçüde okşamıştı.

" Eğer mahsuru yoksa bu iltifatınızı zevkle kabul edeceğim, Majesteleri."

Arka sıralardan yükselen hafif öksürük sesinin bir uyarı olduğunu biliyordu. Mütevazi olmalı ve iltifatı kabul etmemeliydi ancak her söylenene uysaydı İmparator'un cariyelerinden ne farkı kalırdı ki?

Rhona, İmparator'un tamamen altın ve bolca süslemelerle dolu tahtından asaletle kalkışını izledi. İmparator'un kıyafeti de tıpkı tahtı gibi altın rengiydi. İmparatorluk'taki en zengin ipekler ve işlemeler kıyafete görkem katıyordu. Rhona, aynı kıyafeti halktan biri giyseydi eğer onun üzerinde İmparator'da durduğu gibi görünmeyeceğinden kessinlikle emindi. Tüm bu ihtişamın asıl kaynağı, İmparator'un yakışıklı yüzündeki kararlı, kendinden emin ve bir lidere yakışır koyu kahve gözleriydi.

İmparator Wang Sowon, tahtının yükseltildiği birkaç basamaktan indi ve kısa bir sürede Rhona'nın tam önünde durdu.
Rhona, bakışlarını bu süreçte İmparator'dan hiç çekmemişti. Normalde halktan, basit rütbeli bir vatandaş olduğu için İmparator emir vermediği sürece gözlerine bakmak şöyle dursun, dizlerini yerden dahi kaldıramazdı. Ancak onu diğer herkesten farklı kılan bir şey vardı.

O, tüm bu İmparatorluğun baş komutanıydı. Üstelik bu mevkiye yükseltilmiş tarihteki ilk kadındı. Bu rütbesi ona, geçmiş hayatında yaşadığı sefil hayatını biraz olsun unutturuyordu.

İmparator Sowon'un yüzünde tehlikeli ancak bir o kadarda kontrollü bir tebessüm vardı. Birileri bu tebessümü fark ettiği an, bir anda tebessümünü dudaklarından silebilirmiş gibiydi. Rhona'ya usulca, avına yaklaşan bir kaplan gibi yaklaştı. Duruşunu ve bakışlarını bozmayan Rhona'nın da İmparatordan aşağı kalır bir yanı yokmuş gibiydi.

"Eminim yanıma yakışır bir Kraliçe olacaksın, Rhona."

İmparator Wang Sowon'un bu sözleri Rhona'nın hayatını sonsuza dek değiştirecekti.

°°°


Beğendiğiniz taktirde, oy ve yorumlarınızı eksik etmemenizi rica ediyorum :) Eğer beğenmediğiniz herhangi bir kısım olursa da bunu yorum yaparak belirtin ki ben de kendimi o yönde geliştirebileyim. Bir sonraki bölümlerde görüşmek üzere..

× Legendary Empress × (Askıda) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin