Untitled Part 2

70 3 1
                                    

...Na putu kući...

Ja: Em jesi ih vidjela, anđeli moji, a tek Harry OMGG -bila sam jednostavno uzbuđena sto imam njegov broja, a on moj. One njegove oći zelene koje me gledaju, jednostavno ne opisivo.

Em: Znam, znam, a Niall jaoo ja nmg vjerovat, Havla ti na ovome VTP (volim te puno) -zagrlile smo se i napokon je taxi stao, a to znaci pred kucom smo, izasla sam van i pozdravila se sa Em posto je njena kuca ulicu dalje..

Usla sam u kucu kada mi je zazvonio mobitel, izvadila sam ga iz džepa iii...... Harry OMG sta sad??

Javila sam se...

Ja:Umm... Halo?

H (Harry): Hey, it' s me.. zovem te u vezi... nicega, zapravo...-zastajao je na svakoj rijeci..

Ja: Harry.... reci, sto je?

H: Pa zapravo sviđaš mi se ii.. ovaj, ma zaboravi ti si previse lijepa da bi pala na mene.-III OPET ONO PROKLETO 'BIPP' 

Cek, Cek Harry je rekao da mu se sviđam isuseee aaa *-*-* Odlucila sam ga nazvati, opet..

Ja: Umm, Harry i ti se meni sviđaš, zapravo vec 4 godine nisam o nikom drugom razmisljala osim o tebi.-rekla sam nervozno.

H: Ovaj.. ja ne znam sta da kazem, ja i ti se meni sviđaš jesi za sutra na ovaj... date?

Ja: Da, naravno.. Umm, vidimo se sutra Laku noć.

H: Laku noc, ljepotice.-prekinula sam i izvalila se na krevet.

Harry's P.O.V

Ja ne mogu vjerovat one je pristala.. Od kada sam ju pogledao u oci, znao sam da je ona ta, jedina.

Netko je pokucao na vrata.Zayn.

Z: Hey, jesi okey?

Ja: Da, da Zayn pristala je ide sa mnom na spoj, aaa *-* -i ako se nije cinilo da vristim, vristao sam.

Z: To stari, tako treba oborit ces ju s nogu, ali i cuvaj ju, ona je posebna.

Ja: Znam to.-izvalio sam se na krevet i zaspao sa smjeskom na licu 

Znam da je kratko, ovih dana cu se potrudit oko price i vise pisat.

Uzivajte:)

btw. Oprostite sto nisam stavljala, kom i vote za novi nastavak. ♥♥♥

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 23, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Magic -h.s.-♥Where stories live. Discover now