EĞİTMENİM

12 1 0
                                    

Kapının çalınmasıyla gözlerimi araladım . Kapıyı açtığımda yaklaşık otuzlu yaşlarında sarışın güzel bir kadın bana bakıyordu .
elindekileri bana uzatarak "bunları hemen giyip gelin ben kapıda bekliyorum bugün eğitmenlerinizle tanışacaksınız"dedi ,elindekileri alıp "tamam "dedim soğuk bir tavırla kapıyı kapatıp üstümdekileri cıkarıp kadının verdiklerini giydim .aynadaki yansımama baktığımda siyah bir tisört altınada siyah tayt bedenime tam olmuştu . bunlar benim bedenimi nerden biliyorlar diye düşünürken hakkımda okadar şey bilen adamın bedenimi bilmesi düşüncemin ne kadar saçma olduğunun kanıtıydı . Kapıyı açtığımda kadının beni bekledigini gördüm kadın "gidelim"dedi bende kafa sallayıp kadının arkasından ilerledim . koridorun sonundaki asonsöre binince kadın 17 . kata bastı asonsör durunca kadın önde ben arkada asonsörden indik . koridorun en sonundaki gri kapıyı açıp geçmem için el isaret yaptı ,içeri girdiğimde yirmiye yakın insan vardı bana tek tanıdık gelen beni kaçıran adamdı .
"Geç otur "dedi siyahi bir adam, ben boş olan sandalyeye oturunca "Sizler çaylaksınız karşınızda oturanlar ise eğitmeniniz onlar sizi her konuda eğitecek "dedi siyahi adam karşı tarafa baktığımda ise beni kacıran adamı gördüm bna dikkatli bir sekilde bakan adamın daha fazla göz hapsine mağruz kalmamak için siyahi adama baktım"

-ilk kural eğitmeninize egitmenim diye hitap ediceksiniz.
-ikinci kural eğitmeninizin sözünüzden cıkmicaksınız.
-üçüncü kural egitmeninize asla aşık
olmicaksınız.

diğer kuralları eğitmenleriniz size anlatır "dedi ve gitti . Herkez odadan tek tek çıkınca sadece eğitmenimle ben kaldım."Benim kurallarıma gelirsek , -her sabah saat altıda kalkıp antreman yapıcaz .
-Günlük en az 14 saat antreman yapılacak .
-Bana eğitmenim yada efendim diye hitap ediceksin çaylak .
-Emirlerime karşı geldiğin zaman ceza alıcaksın
-sabah ögle ve akşam yemeğini hep birlikte tüm ajanlarla yenir ,eğer kaçırırsan o öğünü yiyemiyeceksin yaralı yada hasta olduğun zamanlarda odanda yiyeceksin.
odada kıyafetlerin var buda kimliğin bunu asla kaybetme simdi git dinlen sabah altıda hazır ol çaylak " dedi ben önüme atılan kimlik ve oda kartına bakarken . "Benimde bir kaç sorum var "dedim kaşlarım çatılı bir şekilde"seni dinliyorum konuş "dedi . "Neden ben peki dünyada o kadar insan varken " bu soruyu merak ediyordum "Bizim bildiğimiz şeyler var çaylak zamanla sende ögreneceksin"dedi ,arkasını dönüp giderken "odan dördüncü katta en sondaki oda çaylak yerinde olsam dinlenirdim yarın senin için cok yorucu olacak "dedi tehtit vari bir tınıyla bana son bir bakış atıp odadan çıktı . ardından bende çıkıp asönsore dogru ilerledim. asonsorun düğmesine basıp beklemeye başladım asönsörün kapıları açılınca iceri binip dördüncü kata bastım ve beklemeye basladım ,asönsörün kapıları açılınca inip odama dogru ilerledim ,odama vardığımda oda kartımı okutup içeri girdim yatağıma dogru ilerleyip yatağa yattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım..

merhaba sevgili okuyucularım diger bölümde eğitmenimizi tanıyacağiz bir kac bölüm sonrada maceralarimiz başlıyor ayrıca eksiklerim varsa bunları bana söylemeniz yeterli elimden geldıgince duzeltecegim kendinize iyi bakın oy ve yorumlarınızı eksik etmeyın

LAVİNİA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin