ʟᴀ ᴀʙʀɪ́, ᴅᴏs ʜᴏᴊᴀs ʟʟᴇɴᴀs ᴅᴇ ʟᴇᴛʀᴀs ᴄᴀᴘᴛᴀʙᴀɴ ᴍɪs ᴏᴊᴏs, ᴇʀᴀ ᴛᴜ ʟᴇᴛʀᴀ ʏ ᴛᴜ ᴀʀᴏᴍᴀ ᴀᴜ́ɴ ᴘᴇʀᴍᴀɴᴇᴄɪ́ᴀ ɪɴᴛᴀᴄᴛᴏ ᴇɴ ᴇʟʟᴀ.
ᴄᴏᴍᴇɴᴄᴇ́ ᴀ ʟᴇᴇʀʟᴀ...
"ᴘᴇʀᴅᴏ́ɴᴀᴍᴇ, ᴅᴇ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ ʟᴏ sɪᴇɴᴛᴏ ᴍᴜᴄʜᴏ, ɴᴏ sᴜᴘᴇ sᴇʀ ғᴜᴇʀᴛᴇ, ɴᴏ sᴜᴘᴇ sᴏʙʀᴇʟʟᴇᴠᴀʀ ᴛᴏᴅᴏ ᴇsᴛᴏ. ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴠᴏʟᴠɪᴇ́ɴᴅᴏᴍᴇ ʟᴏᴄᴏ ᴄᴀʀɪɴ̃ᴏ, ᴇʟ ᴇɴᴄɪᴇʀʀᴏ ᴇɴ ᴄᴀsᴀ ɴᴏ ᴍᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴀʏᴜᴅᴀɴᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ɴᴀᴅᴀ, ᴛʀᴀᴛᴇ ᴅᴇ ᴘᴇɴsᴀʀ ᴇɴ ᴏᴛʀᴀs ᴄᴏsᴀs, ᴛʀᴀᴛᴇ ᴅᴇ ᴅɪsᴛʀᴀᴇʀᴍᴇ ʏ ᴇᴠɪᴛᴀʀ ᴀ ᴛᴏᴅᴀ ᴄᴏsᴛᴀ ʀᴇᴛᴏᴍᴀʀ ᴍɪs ɪɴsᴇɢᴜʀɪᴅᴀᴅᴇs...ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ ᴘᴜᴅᴇ.
ᴍᴇ ᴇɴᴄᴜᴇɴᴛʀᴏ ᴄᴀɴsᴀᴅᴏ, ᴍɪ ᴠɪᴅᴀ ʀᴇᴛᴏᴍᴏ ᴜɴ ɢɪʀᴏ ɪᴍᴘʀᴇsɪᴏɴᴀɴᴛᴇ ϙᴜᴇ ʜᴜʙɪᴇʀᴀ ᴅᴇᴄɪᴅɪᴅᴏ ɴᴏ ᴠᴏʟᴠᴇʀ ᴀ ᴛᴏᴍᴀʀ, ᴍᴇ sɪᴇɴᴛᴏ ᴛᴀɴ ᴅᴇ́ʙɪʟ, sɪᴇɴᴛᴏ ᴍɪs ᴏᴊᴏs ᴘᴇsᴀᴅᴏs ᴇɴ ᴄᴀᴅᴀ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴅᴇʟ ᴅɪ́ᴀ, ɴᴏ ᴛᴇɴɢᴏ ғᴜᴇʀᴢᴀs ᴘᴀʀᴀ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʀᴍᴇ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴏ sɪϙᴜɪᴇʀᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏᴍᴇʀ. ɴᴏ ϙᴜɪᴇʀᴏ ᴅᴇᴊᴀʀ ϙᴜᴇ ᴛᴜ ᴄᴀʀɢᴜᴇs ᴄᴏɴ ᴇsᴏ,ʏᴀ ᴛɪᴇɴᴇs sᴜғɪᴄɪᴇɴᴛᴇ ᴄᴏɴ ᴛᴜ ᴛʀᴀʙᴀᴊᴏ, ʟʟᴇɢᴀs ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ ᴇsᴛʀᴇsᴀᴅᴀ ʏ ᴄᴀɴsᴀᴅᴀ ϙᴜᴇ ᴍᴇ ᴅᴜᴇʟᴇ ᴍᴜᴄʜᴏ ʏᴏ sᴇʀ ᴀʟɢᴏ ᴍᴀs ᴘᴏʀ ʟᴀ ᴄᴜᴀʟ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀʀᴛᴇ.sᴇ ϙᴜᴇ ᴛᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀʀᴀs ᴇʟ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴇsᴛᴏʏ, ᴇʟ sɪ ᴇsᴛᴀʀᴇ́ ʙɪᴇɴ ᴏ sɪ ʏᴀ ᴄᴏᴍɪ ᴀʟɢᴏ... ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʟᴇᴀs ᴇsᴛᴏ ᴛᴀʟ ᴠᴇᴢ ᴇsᴛᴇ́ ᴘᴀsᴀɴᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴍɪ ᴜ́ʟᴛɪᴍᴀ ғᴀᴄᴇᴛᴀ ʏ ϙᴜɪᴇʀᴏ ϙᴜᴇ sᴇᴘᴀs ϙᴜᴇ ᴠᴏʏ ᴀ ᴇsᴛᴀʀ ʙɪᴇɴ... ᴘʀᴏɴᴛᴏ ʟᴏ ᴇsᴛᴀʀᴇ́.
ᴛᴇ ᴀᴍᴇ ʏ ᴛᴇ sᴇɢᴜɪʀᴇ́ ᴀᴍᴀɴᴅᴏ, ɴᴏ ʜᴜʙᴏ ɴᴀᴅᴀ ᴍᴀ́s ʙᴏɴɪᴛᴏ ϙᴜᴇ ᴛᴜ ᴇɴ ᴍɪ ᴠɪᴅᴀ...ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴍᴇ ᴅɪᴊɪsᴛᴇ ϙᴜᴇ ᴛᴇ sᴇɴᴛɪ́ᴀs ɪɴsᴜғɪᴄɪᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪ... ᴘᴇʀᴏ ʟᴏ ϙᴜᴇ ɴᴏ sᴀʙɪᴀs ᴇʀᴀ ϙᴜᴇ sᴇʀɪᴀs ᴛᴏᴅᴏ ʟᴏ ϙᴜᴇ ʏᴏ ɴᴇᴄᴇsɪᴛᴀʙᴀ... ᴜɴᴀ ɢʀᴀɴᴅɪᴏsᴀ ᴄᴏᴄɪɴᴇʀᴀ, ᴜɴᴀ ʜᴇʀᴍᴏsᴀ ᴍᴏᴅᴇʟᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪ ʏ ᴍɪ ᴄᴀ́ᴍᴀʀᴀ, ᴜɴᴀ ᴍᴜsᴀ ᴅᴇ ʟᴏ ᴍᴀs ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ϙᴜᴇ ᴍɪs ᴏʙʀᴀs ᴛᴏᴍᴀʀᴀ́ɴ sᴇɴᴛɪᴅᴏ, ʟᴀ ᴍᴇᴊᴏʀ ᴅᴏᴄᴛᴏʀᴀ ϙᴜᴇ ᴘᴜᴅᴇ ᴛᴇɴᴇʀ, ʟᴀ ᴍᴀ́s ʟɪɴᴅᴀ ᴍᴇᴊᴏʀ ᴀᴍɪɢᴀ ʏ ɴᴏᴠɪᴀ, ғᴜɪsᴛᴇ ᴛᴏᴅᴏ ʟᴏ ϙᴜᴇ ʏᴏ ᴅᴇsᴇᴇs.
ᴘᴇʀᴏ sᴀʙɪ́ᴀ ϙᴜᴇ ʏᴀ ɴᴏ ᴇʀᴀs ғᴇʟɪᴢ, ᴛᴇ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʙᴀ ʟʟᴏʀᴀʀ ᴘᴏʀ ʟᴀs ᴍᴀᴅʀᴜɢᴀᴅᴀs, ᴛᴜs ʙᴏɴɪᴛᴏs ᴏᴊᴏs ʏᴀ ɴᴏ ᴛᴇɴɪ́ᴀɴ ᴇʟ ʙʀɪʟʟᴏ ᴛᴀɴ ᴘᴀʀᴛɪᴄᴜʟᴀʀ ϙᴜᴇ ᴛᴇ ᴄᴀʀᴀᴄᴛᴇʀɪᴢᴀʙᴀ, ᴛᴜ ᴀᴜʀᴀ ᴘᴏʀ ᴠᴇʀᴛᴇ ғᴜᴇʀᴛᴇ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴍɪ sᴇ ғᴜᴇ ᴅᴇsᴠᴀɴᴇᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴘᴏᴄᴏ ᴀ ᴘᴏᴄᴏ... ____, ᴛᴇ sᴇɴᴛɪᴀs ᴀʟ ʙᴏʀᴅᴇ.
ᴠᴇɪ́ᴀ ᴛᴜs ᴄᴏɴsᴛᴀɴᴛᴇs ɪɴᴛᴇɴᴛᴏs ᴘᴏʀ ᴠᴇʀᴍᴇ ʙɪᴇɴ, ᴘᴇɴsᴀʙᴀs ϙᴜᴇ ɴᴏ ғᴜɴᴄɪᴏɴᴀʙᴀɴ ᴘᴇʀᴏ ʟᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ ᴇs ϙᴜᴇ ʏᴏ ʜᴀᴄɪ́ᴀ ϙᴜᴇ ɴᴏ ғᴜɴᴄɪᴏɴᴀʀᴀ, ᴇʀᴀ ᴇʟ ᴘᴇsɪᴍɪsᴛᴀ ᴅᴇ ᴇsᴛᴏ. ᴛᴀɴ sᴏʟᴏ ϙᴜɪᴇʀᴏ ᴘᴇᴅɪʀᴛᴇ ϙᴜᴇ ᴊᴀᴍᴀ́s, ᴘᴏʀ ᴇʟ ᴀᴍᴏʀ ϙᴜᴇ ᴍᴇ ᴛɪᴇɴᴇs, ɴᴏ ᴛᴇ ᴇᴄʜᴇs ʟᴀ ᴄᴜʟᴘᴀ ᴅᴇ ᴇsᴛᴏ, ғᴜᴇ ᴍɪ ᴅᴇᴄɪsɪᴏ́ɴ ɪʀᴍᴇ ᴅᴇ ᴄᴀsᴀ ᴘᴀʀᴀ ϙᴜᴇ ᴘᴜᴅɪᴇʀᴀs ʀᴇᴀɴᴜᴅᴀʀ ᴛᴜ ᴠɪᴅᴀ. ϙᴜɪᴇʀᴏ ϙᴜᴇ ᴠᴜᴇʟᴠᴀs ᴀ sᴏɴʀᴇɪ́ʀ, ϙᴜᴇ ᴠᴜᴇʟᴠᴀs ᴀ sᴇʀ ғᴇʟɪᴢ. ϙᴜɪᴇʀᴏ ϙᴜᴇ ᴠᴜᴇʟᴠᴀs ᴀ sᴇʀ ᴍɪ ____, ᴀ ʟᴀ ____ ϙᴜᴇ ʏᴏ ᴄᴏɴᴏᴄɪ́.
ɴᴏ ᴛᴇ ʀɪɴᴅᴀs, ᴀ ᴘᴀʀᴛɪʀ ᴅᴇ ᴀϙᴜɪ́ ɴᴏ ϙᴜɪᴇʀᴏ sᴀʙᴇʀ ϙᴜᴇ ᴛᴇ ғᴜɪsᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴀʙᴀᴊᴏ ᴘᴏʀ ᴜɴ ɪɴᴍᴀᴅᴜʀᴏ ʏ ᴍɪᴇᴅᴏsᴏ ᴄᴏᴍᴏ ʏᴏ. ᴄᴏɴᴏᴄᴇʀᴀ́s ᴀ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ϙᴜᴇ sᴀʙʀᴀ́ sᴏʙʀᴇʟʟᴇᴠᴀʀ sᴜs ᴘᴇᴏʀᴇs ᴍɪᴇᴅᴏs ʏ ᴛʀᴀᴜᴍᴀs ᴄᴏɴ ʟᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴇɴ ᴀʟᴛᴏ... ᴘᴇʀᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴛᴀɴᴛᴏ, sᴇ ғᴜᴇʀᴛᴇ, sᴇ ᴀʟɢᴏ ϙᴜᴇ ʏᴏ ɴᴏ ᴘᴜᴅᴇ sᴇʀ....ᴄᴜɪᴅᴀᴛᴇ, ᴛᴇ ᴀᴍᴏ ᴄᴏɴ ᴛᴏᴅᴀ ᴍɪ ᴀʟᴍᴀ"
ESTÁS LEYENDO
Esencia •K.TH•
FanfictionTu esencia seguirá siendo un recuerdo que lograste impregnar en todo mi existir. Y que por más que trate de borrarlo,jamás te iras...