Final.

130 10 8
                                    

ᴇʟ ᴅᴇᴘᴀʀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴏ sᴇ ᴠᴇɪ́ᴀ ʟʟᴇɴᴏ  ᴅᴇ ᴄᴀᴊᴀs, ᴛʀᴀᴛᴇ ᴅᴇ ʟʟᴇᴠᴀʀᴍᴇ ᴛᴏᴅᴏ ʟᴏ ϙᴜᴇ sᴀʙɪ́ᴀ ϙᴜᴇ ɴᴇᴄᴇsɪᴛᴀʀɪᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴀʀ ᴜɴᴀ ɴᴜᴇᴠᴀ ᴠɪᴅᴀ...

ᴜɴᴀ ᴇɴ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴀᴜɴϙᴜᴇ ɴᴏ ϙᴜɪsɪᴇʀᴀ ᴛᴜ sᴇʀɪᴀs ᴘᴀʀᴛᴇ ᴀᴜɴ ᴅᴇ ᴇʟʟᴀ.

ᴊᴀᴍᴀ́s ᴍᴇ ᴅᴀʀɪ́ᴀs ᴛʀᴇɢᴜᴀ, ᴛᴜs ᴄᴏɴsᴛᴀɴᴛᴇs ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏs sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴘᴀsᴀʙᴀɴ ᴘᴏʀ ᴍɪ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ, ᴛᴜs ᴄᴜᴀᴅʀᴏs ʏ ғᴏᴛᴏs ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴘᴏʀ ᴛᴏᴅᴏs ʟᴏs ʟᴀᴅᴏs ᴅᴇ ɴᴜᴇsᴛʀᴀ ᴀɴᴛᴇʀɪᴏʀ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏ́ɴ,ʟᴀs ᴄᴜᴀʟᴇs ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴅᴇᴄɪᴅᴏ ʟʟᴇᴠᴀ́ʀᴍᴇʟᴀs ᴘᴏʀ ϙᴜᴇ sᴀʙɪ́ᴀ ϙᴜᴇ ᴇʀᴀɴ ᴍᴜʏ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇs ᴘᴀʀᴀ ᴛɪ. ᴀʟɢᴜɴᴏs ᴄᴜᴀᴅʀᴏs ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ʙᴀsᴀᴅᴏs ᴇɴ ᴄᴏ́ᴍᴏ ᴠᴇɪ́ᴀs ᴀʟ ᴍᴜɴᴅᴏ, ᴇɴ ᴄᴏ́ᴍᴏ ᴛᴇ ᴠᴇɪ́ᴀs ᴀ ᴛɪ, ᴇɴ ᴏᴛʀᴏs ᴍᴇ ᴛᴇɴɪ́ᴀs ᴘʟᴀsᴍᴀᴅᴀ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴄᴏsᴀs ᴄᴏᴛɪᴅɪᴀɴᴀs ᴘᴇʀᴏ ᴅᴀ́ɴᴅᴏʟᴇs sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴇʟ ᴛᴏϙᴜᴇ ϙᴜᴇ ʟʟᴇɢᴏ́ ᴀ ᴄᴀʀᴀᴄᴛᴇʀɪᴢᴀʀᴛᴇ. ʟᴀs ғᴏᴛᴏs ʟᴀ ᴍᴀʏᴏʀɪ́ᴀ ʟᴀs ᴄᴏɴғᴏʀᴍᴀʙᴀᴍᴏs ᴛᴜ ʏ ʏᴏ. sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴇɴ ᴄᴀᴅᴀ ᴜɴᴀ ᴅᴇᴍᴏsᴛʀᴀɴᴅᴏ ɴᴜᴇsᴛʀᴏ ᴀᴍᴏʀ.

ᴛᴜ ʀᴏᴘᴀ ʏ ᴀᴄᴄᴇsᴏʀɪᴏs ϙᴜᴇ ᴅᴇᴊᴀsᴛᴇ ʟᴏs ᴍᴀɴᴛᴇɴɪᴀ ᴇɴ ᴜɴᴀ ᴄᴀᴊᴀ ᴄᴏɴ ᴛᴜ ɴᴏᴍʙʀᴇ, ɴᴏ sᴀʙɪᴀ ϙᴜᴇ ʜᴀʀɪ́ᴀ ᴄᴏɴ ᴇʟʟᴀs, ᴀᴜɴ ɴᴏ ʟᴏ ᴛᴇɴɪ́ᴀ ᴅᴇᴄɪᴅᴏ.

ᴛᴜ ᴘᴇʀʀᴏ, ᴀϙᴜᴇʟ ᴄᴀᴄʜᴏʀʀᴏ ϙᴜᴇ sᴇ ᴍᴀɴᴛᴇɴɪᴀ ᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴏ ᴍᴏʀᴅɪᴇɴᴅᴏ ʏ ᴄᴏʀʀɪᴇɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴜɴ ʟᴜɢᴀʀ ᴀ ᴏᴛʀᴏ ᴀʜᴏʀᴀ ᴍɪsᴍᴏ, ʜᴀʙɪ́ᴀ sɪᴅᴏ ᴄᴏɴᴄᴇᴅɪᴅᴏ ᴀ ᴍɪ ᴘᴏʀ ᴛᴜs ᴘᴀᴅʀᴇs, ᴅᴇᴄɪᴅɪᴇʀᴏɴ ᴏʙsᴇϙᴜɪᴀʀᴍᴇʟᴏ ᴘᴀʀᴀ ʜᴀᴄᴇʀᴍᴇ sᴇɴᴛɪʀ ᴀᴄᴏᴍᴘᴀɴ̃ᴀᴅᴀ, ᴇsᴀ ʙᴏʟɪᴛᴀ ᴅᴇ ᴘᴇʟᴏs ʜᴀʙɪ́ᴀ ғᴏʀᴍᴀᴅᴏ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇ ᴍɪ ᴠɪᴅᴀ ᴛᴀᴍʙɪᴇ́ɴ ʏ sᴀʙɪ́ᴀ ᴄᴏɴ ᴇxᴀᴄᴛɪᴛᴜᴅ ϙᴜᴇ́ ᴇʀᴀ ᴜɴ ᴄᴀᴄʜɪᴛᴏ ᴅᴇ ᴛɪ ʏ ᴇsᴏ ᴍᴇ ʜᴀᴄɪ́ᴀ sᴇɴᴛɪʀ ʙɪᴇɴ.

▪️
▪️
▪️
▪️
▪️

ᴍɪ ɴᴜᴇᴠᴀ ᴄᴀsᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴀ ʟᴀs ᴀғᴜᴇʀᴀs ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴜɪᴅᴀᴅ, ϙᴜᴇʀɪ́ᴀ ᴇsᴛᴀʀ ʟᴏ ᴍᴀ́s ʟᴇᴊᴏs ϙᴜᴇ ᴘᴜᴅɪᴇsᴇ ᴅᴇ ʟᴀ sᴏᴄɪᴇᴅᴀᴅ, ɴᴇᴄᴇsɪᴛᴀʙᴀ ᴛʀᴀɴϙᴜɪʟɪᴅᴀᴅ. ϙᴜᴇʀɪ́ᴀ ᴇsᴛᴀʀ ᴀʟɢᴜɴᴏs ᴅɪ́ᴀs ᴇɴ ᴘᴀᴢ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴠᴏʟᴠᴇʀ ᴀ ᴍɪ ʀᴇᴀʟɪᴅᴀᴅ.

ᴘᴇʀᴏ... ᴘᴏʀ ᴍᴀ́s ϙᴜᴇ ᴛʀᴀᴛᴇ ᴅᴇ ʙᴏʀʀᴀʀʟᴏ, ᴘᴏʀ ᴍᴀ́s ϙᴜᴇ ᴛʀᴀᴛᴇ ᴅᴇ ʜᴀᴄᴇʀʟᴏ ɪɴᴠɪsɪʙʟᴇ...

sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴇsᴛᴜᴠɪsᴛᴇ ᴄᴏɴᴍɪɢᴏ.

ᴛᴜ  "ᴇᴄᴇɴᴄɪᴀ"  ᴠᴏʟᴠɪ́ᴀ ᴀ ɢᴇɴᴇʀᴀʀsᴇ ᴄᴏɴ ᴄᴀᴅᴀ ᴄᴏsᴀ ᴘᴇʀᴛᴇɴᴇᴄɪᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴛɪ.
ᴛᴜ  "ᴇᴄᴇɴᴄɪᴀ" sᴇɢᴜɪʀɪ́ᴀ  sɪᴇɴᴅᴏ ᴜɴ Ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏ Ϙᴜᴇ ʟᴏɢʀᴀsᴛᴇ ɪᴍᴘʀᴇɢɴᴀʀ ᴇɴ ᴛᴏᴅᴏ ᴍɪ ᴇxɪsᴛɪʀ...

ʏ Ϙᴜᴇ ᴘᴏʀ ᴍᴀ́s Ϙᴜᴇ ᴛʀᴀᴛᴇ ᴅᴇ ʙᴏʀʀᴀʀʟᴏ, ᴊᴀᴍᴀ́s ᴛᴇ ɪʀᴀs...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Y así concluimos con "ᴇsᴇɴᴄɪᴀ".

Espero realmente que les haya gustado y me lo hagan saber. :3

Espero que tenga mucho amor y que las otras historias tengan el mismo apoyo.

Espero que tenga mucho amor y que las otras historias tengan el mismo apoyo

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nos leeremos pronto.

Dani. ☁️✨

Esencia •K.TH• Donde viven las historias. Descúbrelo ahora