NAMJOON POV
RM : Mana budak bertuah nih..dah lambat tau tk..geram pula..
Jhope : Sabar..kejap lagi diorang sampai lah tuh..alah..dance practice jer pun..bukannya nk perform atas pentas ada ARMY pun..no hal lah..
RM : Kau cakap senang lah... masalahnya.. kalau diorang sampai lewat, lambatlah kita start and lambatlah siap..
Jungkook : Annyeong,mianne lambat..
Suga : Ah, sampai pun korang..pergi mana? Namjoon dah bebel bebel tadi..
Jimin : Pergi makan hyung..
Jin : Pergi makan pun lama..
Taehyung : Diorang nih..makan slow sgt..cakap banyak..lagi² yg bernama Jimeng tuh
Jimin : Apa Jimeng Jimeng..aku JIMIN LAH..bukan jimeng..kau kalau nk penumbuk aku meh sini..
Namjoon yg tadinya pergi ke tandas selepas membebelkan diorang bertiga sudah kembali..
RM : Hah! Dah sampai pun korang..nih gaduh² nk bertumbuk bagai dah kenapa?! Nk makan penumbuk aku Ker?! Dah cepat !
Skip dance practice
Jungkook : Huh,letih..dahaga lah..
Jungkook mencari kelibat botol air yg berdekatan.. nampaknya ada kotak yg berisi botol air mineral di sebelah Taehyung
Jungkook : Taehyung hyung.. tolong hulurkan satu botol air mineral kat Kook..
Taehyung : Herm nah..
Jungkook : Gumowo..*perasan jimin senyap jer* tuh jimin hyung dah kenapa senyap semacam jer..
Taehyung : Sentap ngan aku lah tuhh..nanti lah aku settlekan..
Jungkook : Baik hyung settlekan sekarang..nanti angin dia makin 🔥🔥🔥susah kita..
Taehyung : Erm yer lah..
V mendekati Jimin yg agak..errr krik krik..
Taehyung : Weh,Jimin,marah lagi ker kat ku..alah..aku gurau sikit aje pun..kau nih..mcm lebih lebih pula..mianne oky
Jimin : Herm..
Kembali keadaan krik krik
TAEHYUNG POV
Dah kenapa dia nih..tkkan lah pasal aku kata dia jimeng dah jadi camnih..
Taehyung : Weh,kau oky tk jimin
Jimin : Hah,Kau cakap ngan aku Ker..
Taehyung : Ngan kau lah..ada nampak aku cakap ngan org lain..
Jimin : Herm,aku oky lah..pasal kau panggil aku jimeng tuh..tk pe..
Taehyung : Lepastu.. kalau semua oky asal muka kau tuh..
Jimin : Kenapa ngan muka aku?
Aku meraut wajahku..
Taehyung : Tk lah,muka kau nampak monyok semacam jer..ada problem Kerr..tk nok share..
Jimin : Nothing important..
Flashback
Lepas siap dance practice..ada someone call Jimin
"Yeah you're making me a boy with luv..oh my my my..oh my my my.."
Chagi ahh ❤
Jawab / Tolak
YOU ARE READING
SARANGHAE OPPA♡ ( PJM )
Fanfic"Kasih tk sangka yg kasih dapat kahwin ngan bias kasih sendiri..oppa tau tk.. dulu kasih memang obsess lah ngan oppa..sebab oppa handsome sgt..cute pulak tuh.." -Kasih "Oppa tau,sebab kebanyakan ARMY memang obses ngan kitaorang..ada tuh sampai nk ki...