Hätkähdän siihen kuinka joku tönäisee minua hellästi olkapäähän.
"Anteeksi arvon herra, mutta kone on jo laskeutunut" sievän lentoemon ääni tuo minut takaisin tähän todellisuuteen nukkumatin satumaasta.
Niin tosiaan, minuthan potkittiin eilen ulos kodistani sekä omasta suvustani. Olin sitten varannut menolipun kreikkaan, miettimättä yhtään millä rahoilla ajattelin tulla takaisin, jos siis tulisin takaisin.
Vääntäydyn pystyyn ja laahustan koneesta ulos, kun muutama lentoemo kiittä minua lennosta ja toivottaa hyvää lomaa. Eivät varmastikkaan näytä kotona yhtä tekopirteiltä mitä minulle hymyillessään.
Suoritan kaikki toimenpiteet mitä lentokentällä kuuluukin tehdä ja lähden laahustamaan kohti ulko-ovia ilman rakasta reppuani. Se paholainen oli kadonnut jotenkin eikä sitä löytynyt mistään. Kuulemma joutunut väärään koneeseen. Noh minulla oli nyt vain rahat ja puhelin mukanani...kiva tosi kiva. Nyt pitäisi löytää joku kohtuu hintanen paikka jossa yöpyä.
Nappaan ulosmennessäni kartan ja tutkin sitä. Jospa löytyisi joku mukava pikku paikka jossa voisin olla ainakin hetken.
Otan itselleni taksin, että pääsin edes jonnekkin täältä lentokentältä.
"Hei anteeksi, osaisitko sanoa yhtään missä tässä lähellä olis merta lähellä oleva joku pikku paikka?" Kysäisen kuskilta joka vastaa minulle hyvin vahvalla aksentilla jonkun paikan nimen. Valitettavasti en saa paikan nimestä selvää, sillä miehen aksentti oli jotain aivan käsittämätöntä. Tyydyn nyökäyttämään päätäni ja hyppään taksin kyytiin. Saa luvan olla sitten myös hyväkin paikka, sillä taksit on kalliita.
Auto lähtee liikkeelle ja hetken päästä huomaan, että silmien pitäminen auki onkin maailman raskainta touhua pian nukahdankin auton renkaitten huminaan
------------------------------------------------------------
Heips ja sori kun ekaluku on "vähän" lyhyt😅Kertokaa toki mp ja haluisitteko, että teen sellasen hahmojen tiedot osion
YOU ARE READING
Minttuteetä ja sinisiä kattoja
RomanceSeasmus ottaa äkkilähdön Kreikkaan ja onnistuu ensitöikseen eksymään pieneen meren rannassa sijatsevaan kaupunkiin. Ihankun huoran maine kotopuolessa ja suvusta erottaminen ei olisi ollut tarpeeksi kaatosateen iskiessä nuorukaisen niskaan. Nuorukai...