Eu: Uhh... Ok!
Și de odată ne trezim in fata unui conac...
Eu și Theo:* aterizam ca bolovani pe pământ îmbrățișate* Aaaaaaaaaa!!!! Am murit? Unde suntem?
Slendy: -_- Nu, nu ați murit! Se numește teleportare! Duhh!
Eu: Aa..Ok! Dar unde suntem?
Slendy: Acesta este casa mea! Și înainte...
Am intrat direct, dar imediat ne-a întâmpinat un mutilat.
Mutilatu': Bună!
Eu și Theo: Aaaaaaaaaa!! Mori Satana!! I-al pe mutilatul asta de aici!
Mutilatu':*lacrima* Nu mă cheamă "mutilatul" ! Mă chemă Jeff, dar pe voi domnițelor??
Noi: Coșmarul vieți tale! Muahaha.
Și așa Jeff se alege cu un pumn în ochi și unul în gură.
Slendy: Jeff, nici nu va-ți cunoscut și ți-ai luat bătaie!! Nu așa te-am crescut!
Jeff vrea să spună ceva dar, e întrerupt.
Slendy: În fine. Copii făcuți pentru alocație veniți în coace acum sau vă nu vă mai dau mâncare pentru o săptămână!
Apoi a început să se cutremure tavanul, iar o turma de nebuni au coborât, majoritatea ajungând acțipilde de podea.
Slendy: Acum, fetelor, prezentați-vă.
Eu: Bună! Eu sunt Teo!
Theo: Iar eu sunt Theo!
Eu și Theo: Și noi suntem gemene!
Slendy: Acum, ei sunt EJ, LJ, Jane, Nina, Clokwork, Sally, Bloody Painter, Toby, Masky,Hoddie și SmilyDog, și l-ați cunoscut deja pe Ben.
LJ: Bună, pisi!
Eu:*îi dă la averi* Hahah! Vezi cum m-ai vorbești!
Theo: Așa te vreau sis!
Slendy: Fetelor, acum EJ vă va duce în camerele voastre și...
Noi: Stai așa tataie!
Eu: Noi împărțim camera!
Slendy: Ok, păi atunci puteți împărți camera cu Jane și Sally.
Noi: Ok
EJ ne conduce la ultimul etaj al conacului, iar lenea din mine vorbea.
Eu: Mai avem mult??!! spun exasperată.
EJ : Mă întrebi asta de când am urcat scările, și da am ajuns. Aici este camera voastră.
*se da la Theo* Daca ai nevoie de mine mă găsești în camera mea!
Theo: * mârâie la EJ*
Eu: Aș zice să pleci până nu latră!
EJ pleacă un pic speriat, iar apoi...Eu: Mama să mă ia..
Theo: Cât de frumos e!
După aceea am mers acasă și ne-am luat tot ce trebuie, se făcuse și târziu. Când dăm să urcam la etajul nostru suntem trase într-o cameră, iar acolo erau EJ și LJ...
Ei: Bună pisi!!
Noi: Veți regreta!
Apoi ne punem să îi batem, iar la un moment dat încep să urle ca niște fetițe, iar noi să râdem că niște scăpate de la spitalul de nebuni.
Ceilalți: Ce s-a întâmplat aici?!
Când văd încep să râdă și ei ca niște apucați.
După plecăm, cu tot cu bagaje sus și ne culcăm.------------------------------------------------------
Hello! Știu că am cam lungit acest capitol și e cam de cacao, dar sper să vă placă!
CITEȘTI
Pamflete creepypasta
HumorEu cu sora mea Theo locuim impreuna, iar datorită idei noastre mirifice am ajuns sa locuim cu niste criminali aka crepypasta aka idioți ..... Deci, fara deci, acesta este doar un pamflete si trebuie tratat ca atare!