Dimineața tulbure

40 4 3
                                    

Eu: Băga-mi-aș picioarele în el de soare că so trezit special să ma scoale devreme! Mori, fă, Soare handicapat! De ce exiști în pi**a măti, ca să omori oameni inocenți ca mie, fă, țiganule!! Hoouaa!!
Jane: Da ca n-ai mă turbat-o?
Eu: Somn!
Theo: Ba da proastă ești sys!
Eu: Păi.
Theo: E 13:30.
Eu: Cât?!!Meh. Se putea și mai bine.
Jane: Ce? Cum satana poți dormi în halul asta de mult leneș-o, somnul de....
Eu: Jane, je nu crede în somnul de frumi! Eu cred în somnul lung. Și în plus există o boală de care doar eu sufăr și este într-un grad sever se numește TheLazinessExtremus.
Theo: Ca să înțelegi, ea se poate culca și la 9 seara că tot după prânz se scoala.
Eu: Este o boala pe care o consider un talent de care sufăr de când exist. UwU
Sally: Vrei să ne jucăm dacă tot se trezi Teo?
Noi: Desigur.
Sally: Nu mă joc cu voi motherfukers! Cu Teddy vorbesc!
Noi: O_O
Eu: Bă, curcilor, mie îmi e foame nuhs de voi.
Jane, Theo și Sally: Și nouă.
Eu: Atunci să mergem, curcilor.
Theo: Dacă m-ai îndrăznești să îmi spui curcă mi-o plătești!
Eu: CURCOOOO!!!!!
Theo: Ooooi, zic să fugi!
Și așa am alergat pănă la primul etaj și m-am împiedicat de fucking nimic și am plecat la vale ca o bolovancă până jos de unde m-am ridicat și ne-am îndreptat spre bucătărie.
Fețele și-au luat mâncarea și au plecat.
Eu: Hmmm... So supăra Toby dacă îi furăm vafele?
Theo: Nu îmi pasă.
Eu: Meh, nici mie.
Și așa ne-am pus sa mâncăm din vafele lui Toby, dar atunci intră cineva in bucătărie. Și pentru că karma is a bitch în bucătărie intră fix Toby.
Toby: Ba, ce p**a mea credeți că faceți?! Asta este o idee proastă!
Noi: Ai așa ceva?!
Toby: * poker face*
Noi: Acum ca să știi noi nu avem idei proaste, ci crețe șiiii...Gemenele petardă pleacă!!!
Iar așa noi fugit cu farfuriile cu vafe cu noi și Toby pe urmele noastre. A durat așa până când am obosit așa că ne-am hotărât să ne oprim și să „îi dăm vafele", dar de fapt i le-am aruncat în față, după l-am lăsat cu ochii în soare și am plecat.

Pamflete creepypastaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum