1. Kapitola

3.6K 38 3
                                    

"Ella, poď tancovať!" kričala mi do ucha kamarátka Lilly a hneď sa vyparila naspäť na parket.
Už bola v náladičke. Ako som ju tak pozorovala, povedala som si že žijeme naozaj len raz,a tak by som si mala užívať život plnými dúškami ako ona. Chytila som do ruky pohár s whiskey, ktorý mi kamaráti objednali hneď z príchodu a vypila som ho na 'ex'.
Následne som sa postavila a išla som za nimi na parket.
Hudba hrala na plné pecky, všetci sme sa nechávali unášať do jej rytmu.
"Uhuuuu, Ellaaaa." kričal Lucas popritom ako stál za mnou, a spoločne sme tancovali na latino pesničky. Bol na mne nalepený, môj zadok sa dotýkal jeho rozkroku, a obaja sme kývali bokmi do rytmu.
"Poďme si niečo ešte objednať" navrhol po skončení pesničky Lucas a tak sme sa celá 8 členná partia vybrali k baru.
Objednali sme si Tatratea. Avšak, nejak sa to zvrhlo a namiesto jedného poháriku som do seba šupla asi 6. No a ako asi všetci viete, po šiestich poharikoch 72 % percentného alkoholu ku ktorému si ako 'brzdu' dáte whiskey, už nie je človek najtriezvejší.
Cítila som ako sa mi začal točiť celý svet. Vypitý alkohol mi stúpal do hlavy a ja som začínala strácať nad sebou kontrolu. Všetci odišli na parket znovu tancovať,avšak ja som ostala sedieť pri bare,s podopretou hlavou a čakala som kým ma tento stav aspoň trochu prejde.
V tom si ku mne niekto prisadol. Dotyčného som si nevšimala až do chvíle, kým neprehovoril.
"Jeden krát Hennesy"

Z mojej hlavy sa v tej chvíli vyparil všetok alkohol. Dokonalý, chrapľavý mužský hlas. Donútilo ma to pozrieť sa na to, kto sedí po mojej pravici, s takým sexy chrapľákom. Predstavovala som si nejakého rovnako sexy týpka.
Nemýlila som sa. Teda vlastne áno. Bol oveľa viac sexy než som si dokázala predstaviť.
Pohľady sa nám stretli.
Mandľové oči, jemné strnisko,vlasy nagelované, čokoládovo hnedé.
Dotyčný sa uškrnul keď videl ako si ho celého prezerám. Zahanbila som sa a líca mi zaplavila červená farba.
Pane bože Ella. Spamätaj sa!
Už som chcela odísť, keď dotyčný na mňa prehovoril.
"Som Matteo."
Pozrela som sa znovu na neho a po chvíli zízania som sa spamätala, natiahla som ruku k tej jeho a potriasla som ňou.
"Ella. "

Hi guys! Dostala som nápad na nový príbeh, tak tu ho máte.
Snáď Vás prvá kapitola oslovila na toľko, že si následne prečítate aj tie ďalšie, ktoré budú za ňou nasledovať. :)
Poteší ma každý ohlas naň, či už ❤️ alebo 💬.
👋🏻Čaviny👋🏻
Emizna

DaddyWhere stories live. Discover now