"Kiedy jest pijany"
---Jin
Byliście na imprezie urodzinowej twojej przyjaciółki. Chłopak wypił ciut za dużo.
- Nie jedz tego [T.I]! Nie wolno Ci tego zjeść!- mówił chwiejąc się.
- ale SeokJin, dlaczego? Co jest z tym nie tak?- nie rozumiałaś przyjaciela.
- no właśnie wszystko jest tak! To jest zbyt dobre! Ja to zjem- powiedział szybko i zanim mrugnęłaś, wyrwał Ci szaszłyka z ręki i zjadł go na raz. Przy okazji dźgnął się patyczkiem w język, więc zaczął się drzeć, że go boli i że musicie jak najszybciej jechać do szpitala, bo złamał język. Jak wracaliście do dormu, obwiniał Cię, że to Twoja wina, iż pozwoliłaś mu zjeść szaszłyka.
Suga
Wracaliście z chłopakiem z dyskoteki. Yoon był całkowicie pijany. Nie wiedziałaś nawet kiedy się tak upił, skoro cały czas był koło Ciebie. Szłaś z nim do dormu, opierając go na swoich barkach. W pewnym momencie chłopak zaczął krzyczeć, że jest kotkiem i rapować teksty o kotach.
- Yoongi, ucisz się- powiedziałaś.- Nie jesteś tutaj sam. Ludzie zaraz powyłażą na ogródki.
- Ale [ T.I]! Popatrz na mnie! Patrz jaki ze mnie kotek!- zaczął się wydzierać.
- dobrze, jesteś kotkiem. A teraz bądź cicho, bo nie dostaniesz mleka jak wrócimy...'koteczku'- chłopak w momencie się zamknął, ale gdy dochodziliście do dormu zaczął śmiać się w niebo głosy twierdząc, że jest najsłodszym kotkiem świata.
Hoseok
Hobi z Taehyungiem wybrali się do baru. Kiedy wrócili, a Ty otworzyłaś im drzwi, zobaczyłaś jak Tae niesie zalanego chłopaka. Gdy Hoseok Cię zobaczył, zeskoczył z przyjaciela, podszedł do Ciebie i zaczął tańczyć.