Τι είναι χειρότερο άραγε;
Ο έρωτας ή ο ενθουσιασμός;
Τι ειναι ερωτας;
Τι είναι ενθουσιασμός;
Μήπως είναι όλα μια ψευδαίσθηση του μυαλού μου ή υπάρχουν στον κόσμο τούτο;
Η αγάπη είναι τόσο μυστήριο πράγμα
Αναρωτιέμαι αν υπάρχει πραγματικα στην πιο απλή της μορφή σαν ξάστερο ουρανό χωρίς παιχνίδια του μυαλού και ψευδείς χτυποκάρδια που αναγγέλλουν έρωτα μα είναι κάτι πιο αδύναμο και σχεδόν ανιαρό στο πέρασμα του χρόνου.Υπάρχει όμως και ένα άλλο συναίσθημα που δεν μπορώ να περιγράψω.Είναι ένα πρόσωπο ,ένα πρόσωπο το οποίο δεν χάραξε μεγάλη ιστορία στην ζωή μου,ήταν ένα τόσο ασήμαντο πρόσωπο που θα έπρεπε να είχε ξεθωριάσει στην στιγμή αντιθέτως όμως σε αυτό το πρόσωπο προτρέχει το μυαλό μου όταν σκέφτομαι πόσο κοντά ήμασταν στο να αποκτήσουμε κατι ίσως ξεχωριστό κάτι ταιριαστό και όμορφο αλλά πάντα προσπαθούμε σε λάθος στιγμή.Τη στιγμή που πάντα υπάρχει μια δέσμευση πότε στον ένα και πότε στον άλλο.Αλλα ακόμα και όταν η μοίρα μας λυπάται και είχαμε την ευκαιρία η ανθρώπινη φύση ,και ο αυτός ο εγωισμός απλά το έκοβε χωρίς να αφήσει περιθώριο και μας δημιουργούσε πείσματα σαν αυτά των μικρών παιδιών.
Μα ποιος να ξέρει που θα είχε καταλήξει αυτό αν δεν υπήρχε εγωισμός και πεισματα,πως θα είχαμε καταλήξει εμείς οι δυο αν δεν κρύβαμε τα λόγια μας και λέγαμε την αλήθεια αν δεν κρυβόμασταν πίσω από τις λάθος πράξεις μας και στεκομασταν μπροστά στην γυμνή αλήθεια...
YOU ARE READING
Μονόλογοι που θα ήθελα να ακούσεις
PoetryΠοιήματα και μονόλογοι με προβληματισμούς και φιλοσοφίες