✿Szereplők✿

11 1 0
                                    

Emma

Az a bizonyos rockstar rajongó de mégis jó barát tud titkot tartani illetve meglehet benne bízni. 5-ben került az iskolába. Elváltak a szülei, apjával él 10 perce az iskolától. Anyja New York-ban kezdte újra életét egy "álompasival".

Molly

Mondhatni plázacica, de olykor egy romantikus és misztikus lélek aki remek társaság mély gondok megbeszélésére. Apukája orvos, anyukája ügyvéd a nagyszülei Bécsben cukrászok - szóval nem mindennapi élete van. Gazdag egy szóval.

Zoe

A sport az élete, azon belül a kosárlabda. 4 éves kora óta kosarazik. Emellett jó tanuló, profi költő és persze igaz barát. Anyukája 6 éves korában meghalt - autóbalesetben. Apukájával él vagyis élt: Szeptembertől Mexikóba, Zoe nagyszülei szülővárosába költöznek.

Tara

Szenvedélye az utazás, több mint 200 helyen járt már a világban. Kicsi kora óta utazik, mivel anyukája író és sok ötletet kell szereznie újabb és újabb ötletekhez. Apukája nem sokat van otthon, munkája miatt már fél éve Lengyelországban él, havonta látják egymást Tarával.

Sarah

Az a lány akivel ne tudnál úgy elsétálni egy fiú társaság előtt hogy ne csorogjon utánatok vagyis utána a nyáluk. E mellet: hiperaktív, boldog, ügyes és imádja az édességet ezen belül az epres nyalókát. A nagyija híres varrónő, ő is az szeretne lenni. Nagy álmai vannak.

Ott aludtam 1. - Csak egy este voltDonde viven las historias. Descúbrelo ahora