Prológ

18 4 2
                                    

Stojíme všetci vo Vstupnej sieni, ozýva sa tu vzrušujúci ruch ako si deti medzi sebou rozprávajú o tom, v akej koľaji by chceli byť a naopak v ktorej nie. Ja tam stojím kúsok od celej tej skupiny akoby som k nim ani nepatrila, ale možno sú to len pôvodné pocity, nemala som vo vlaku šancu sa s niekým zoznámiť jedine iba s tetou s vozíkom. Na to ma z myšlienok vytrhol tichý chechot.

,,Prečo musím vítať tých smradov vždy ja?!"  tlmeným hlasom vychádza, ženský alebo skôr mužský, hlas poza masívne drevené dvojkrídlové dvere. Tie sa pár sekúnd po doznení hlasu rozrazia a stojí v nich prekvapivo ženská v červených šatách a s fialovími vlasmi.

,,Auu!" zvreskne jeden chalan pridŕžajúci si krvavé čelo a zatacká sa pár krokov dozadu.

,,Si robíte zo mňa srandu?! Na ošetrovňu!" žena si založí ruky vbok a škaredí sa na chlapca. Na to sa na nás usmeje a zakýve nám na povel, aby sme ju následovali do Veľkej siene.

,,Vítam vás v novom školskom roku. Tí, čo prežili minulý, gratulujem. A ja si už musím sadnúť, svoj limit športu som splnil. Mimochodom, som riaditeľ, Drake Moore." s plnou pusou kurčaťa nám dopovie. A dá asi pokyn tomu typkovi, čo vyzerá ako vrah.
Ten však gáni na všetky strany a zmizne niekam.

,,Toho si nevšímajte, to je náš Guláš, ale vyhýbajte sa mu inak vás zožerie. Ja som Eadlyn B. Darkmoon a som Koľajná Nebelvíru a dekanka. Keďže nám dal klobúk výpoveď, lebo niekto musí jesť ako za celú školu..." Hodí pohľadom na Moore a my sme všetci pochopili. ,,Takže... Bežte si kam chcete, okrem toho chlapca s rozbitou hlavou, to je jasný mrzík."

Darkmoon sa rozbehne do náručia nejakého chlapa a ten jej dá celé kurča. Ona ho fakt zjedla! No nič, asi pôjdem do Nebelvíru, Mrzimor je moc zbitý, Zmija až taká nie som a u Havraspárov tancuje nejaký Mexikánec.

Sadnem si k stolu, ale zrazu vyskočím pretože mi niečo oblizlo nohu. Keď som sa pozrela bližšie, tak som zistila, že tam je prasiatko. ,, Jéj, ty si ale krásne." dala som prasiatku jabĺčko a to už ma chytil za hábit nejaký profesor.

,,To prasiatko môže iba nízkotučný jogurt alebo ryžové sušienky!" Prísne sa pritom na mňa pozrie a položí ma späť na zem. Prasiatko si zoberie do náručia a so zdvihnutým nosom odíde zo siene.

,,To je Battley, nie je zlý, ale nikdy nekŕm jeho Leonka. Mimochodom ja som Anne Sibberg, prefektka Nebelvíru!" Div mi tá vochechule s tým znakom oko nevypichne.

,,Ja som Nikoletta. Nikoletta Volturi a už teraz viem, že ťa chcem v niečom poraziť, ale neviem v čom..."

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: May 02, 2020 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Epizódky z iHoguOnde histórias criam vida. Descubra agora