Yazar ağzından anlatım:
Genç esmer yine erken saatlerde uyanmış ve çok sevdiği işine doğru yola çıkmıştı. Evi iş yerinden uzak olduğu için daha erken saatlerde kalkıyordu ve hava kapkaranlıktı genelde. Otobüs durağına yaklaşan esmer genç eline telefonunu alıp açtı ve saate baktı. Daha işe yarım saat vardı.Aklına gelenle hemen notlar kısmına giriş yapmış ve bugünkü toplantı ve görüşmelere bakınmıştı. İş yerinde patronun sekreteri olmak bütün işlerden daha zordu.Tabi birde ultra seksi bir patronunuz varsa...
Gönderen: küçük sekreter Kim
Gönderilen:Bay Jeon
İleti: Bay jeon,bu gün önemli toplantılarınızı erkene çektiğimiz için pek bir şey yok ancak öğleden sonra Min şirketi tasarım görevlisi Jimin ile bir kısa görüşmeniz var bunu telefondan halletmek istediğiniz için size haber vereceğim ve tasarım işlerini halledebileceksiniz.Mesajı gönderdikten sonra bir kaç kere okudu. Patronu düzensiz şeylerden nefret ederdi hayatı bile bir düzen üsttüne kurulu olan genç patronu bazen taehyung'u çok şaşırtıyordu..
Bu düzene ve davranışlarına göre patronunun gay olmadığını düşünüyordu ki zaten iş yerinde bile bunun dedikodusu dönüyordu..Esmer düşünceleri arasında gelen otobüse binmiş ve kartını basmıştı. Normalde orta halli bir aileden geliyordu ve üniversiteyi 2.likle sonlandırmıştı ailesine büyük bir gurur ve sevinç sağlamıştı tabi sonradan ailesine yönelimini söylediğinde tam tersi bir dönüş almıştı..
Ailesi önce biraz yargılasada şuana kadar onlara küçük bir zorluk bile çıkarmayan oğullarını yönelimi için dışlayacak bir aile değillerdi. Taehyung yönelimi açıkladıktan bir kaç ay sonra annesi ona evlenmesi yada sevgili olması için erkek bile bakmaya başlamıştı..
Tabi sonradan taehyung Jeon şirketinde sekreter olmuştu ve bir gün Bay Jeonu evine yemeğe davet etmesi herşeyi dahada garipleştirmişti..Annesi o zamandan beri arada şirkete gelir ve Bay Jeonla kahve içerdi tabi bu esmerin sinirleri hoplatırdı çünkü annesinin hisleri hakkında bişey söylemesi onu cidden çok tedirgin ediyordu..
Günler böyle geçerken bir gün Bay Jeonla bir iş yemeği dönüşü onu eve bırakması için ısrar edince kabul etmişti eve gelmiş ve arabadan inmeden Bay Jeon'a baş selamı verip gülümsemişti.Tabi esmer genç bilmiyordu. Her hafta altın günlerinde annesinin Bay Jeonun resmini gösterip "bu benim damadım,hem babasından kalan hemde kendi kurduğu iki CEO'su var " bunu ertesi gün yan komşudan öğrenmişti..
Bütün mahalle onları konuşuyordu.
Bunu öğrendiğinde annesine büyük bir şamar çekmişti tabi genç esmer.Aklına gelen anılarla yüzünde tatlı bir gülümseme olan esmer genç ineceği durağa geldiğini fark edince tuşa basmış ve otobüsün durmadını beklemişti. Otobüsten indikten sonra bir kaç sokak ve ana caddeden geçtikten evvel şirkete ulaşmıştı.
Yine erken gelmişti. Erken gelmesi kendisi için büyük bir avantajdı çünkü dosyaları düzenlemek için daha çok vakti oluyordu esmerin.Hızlı bir şekilde şirkete giriş yapmış ve ana bölümde oturan jennie ve lisa ikilisine selam vermişti. Hızla asansöre yaklaşıp düğmeye basmış ve beklemeye başlamıştı. Gelen asansöre binmiş ve asansörün arka fonunda çalan sakin müziği dinlemeye başlamıştı. En üst kata geldiğinde yavaşça asansörden çıkmış ve odasına doğru ilerlemiştir.
Geçerken Bay Jeon'nun odasında oturduğunu gördü ve yavaşça yaklaşıp kapıyı tıklattı."Bay Jeon,günaydın efendim"
Konuşmasının üzerine Bay Jeon kafasını dosyalardan kaldırmış ve taehyunga gülümsemiş ve kafasıyla selamlamıştı.
Taehyungla aralarında sadece 1 yaş vardı. Ve taehyung arada patronuna "hyung" diyebiliyordu tabi bu dalgınlıkla oluyor sonrada azar yiyordu sevgili patronundan.:333
Saat öğleden sonrayı gösteriyordu. Ve taehyung'un işleri epey azalmıştı. Yavaşça masasından kalkmış ve odasından çıkıp bay jeon'un odasına ilerlemişti. Kapıyı yavaşça tıklatmış ve "gel" komutunu aldıktan sonra yavaşça içeri girmişti. "Bay Jeon, Min şirketinde Park Jiminle yapacağınız telefon konuşması iptal edildi efendim."
Demesiyle Bay Jeon kaşları çatık bir şekilde kafasını kaldırmış ve şirin sekreterine sorar gözlerle bakmıştı.
"Bay Park, öğleden sonra bu çevrede işi olduğunu ve şirkete uğrayarak halledebileceğinizi söyledi Bay Jeon. İsterseniz toplantı salonunu toparlata bilirim"
Esmerin yaptığı açıklamanın ardından kaslı beden ayağı kalmış ve konuşmaya başlamıştı.
"Tamam taehyung bende geleceğim,toplantı salonunu ayarlamada yardım edeceğim geçen seferki gibi chunga'nın yanlış dosyaları dizmesini istemiyorum"
Demesi üzerine esmer olan kapıdan çıkan patronunun arkasından ilerlemişti.Daha toplantının başlamasına 2,5 saat vardı ancak söylemişti patronu düzenli biriydi bir işi önceden bittirir ve mükemmel olmasını isterdi.
Asansöre yaklaşmış ve Bay Jeon tuşa basmıştı.
Bir kaç saniye sonra asansörün gelmesi ile önce Bay Jeon ardından taehyung binmişti.Taehyung uzanıp toplantı odasının olduğu kata basmış ardından geri çekilerek bekemeye başlamıştı.
Asansörde hiç ses yoktu. Sadece arkada çalan kısık melodi harici. Tam bu sırada bir kaç garip ses çıkmış ve asansör hareket etmeyi bırakmıştı.
Taehyung endişeli bir şekilde etrafa bakınmış. Ardından Bay Jeon'a seslenmişti."Sanırım asansör bozuldu Bay Jeon"
"Biliyorum Taehyung"
"Oh.. anladım"
:333
Selam kısa bir fic yapmayı düşünüyorum böyle iki veya üç bölümlük...
Hatta belki iki bölümlük yaparım artı olarakta bir özel bölüm yapabilirim tabii beğenirseniz^3^
Sizleri seviyorum<3
Sevgiler rea
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elevator\vk
Fanfiction"Sanırım asansör bozuldu Bay Jeon" "Biliyorum Taehyung" "Oh anladım" ThereeShot🥺✌️ Tamamlandı✅