Selam güzeller finish bölümü ile geldim...
Ve sevgilimle kavga ettim bu yüzden moralim aşırı bozuk?
Ayrı yetten en yakın arkadaşım sandığım kişi sadece beni kullanıyormuş:dNeyse bende bu sıkıntılardan uzaklaşmak için smut yazıyorum yani ne var bunda
Bu arada bölüm Taehyungun ağzından olucak çünkü üçüncü ağızdan smut yazamıyorum:*
Neyse
Hadi bölüme geçelim muah <3*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
Taehyung-
Kaçıyordum onu her gördüğüm yerde kaçıyordum. Sabahları selamlarına sadece baş selamı veriyor dosyaları odasına bırakıp önemli görüşmeler harici asla yanına uğramıyordum...
O günkü rüyamdan sonra bir çok kez daha rüya görmüştüm ki bunlar dahada kötü ve garip rüyalardı. Rüyalarımın çoğu aslında fanteziydi desem daha iyi olur ki bu rüyaları görmeden önce böyle şeyleri sevdiğimi bile bilmiyordum.
Akşam rahat bir şekilde yatağıma giriyor ardından telefonumdan "asmr" izliyor ve sakin bir uykuya dalarken sabah kalktığımda ıslak bir iç çamaşırı kasılan bir delik görüyordum.Ondan kaçtığımı fark etmişti. Ki herkes fark ederdi normalde onun yanından asla ayrılmazdım sülük gibiydimde denebilir. Ne yapayım sekreteriyim sonuçta ama şu son günlerde ondan çok uzaktım ve bunu fark etmişti hatta bir kaç kere beni odasına çağırtmış ancak ben işim olduğunu söyleyerek geçiştirmiştim.
Şu andada ondan kaçınacağım bir günde evden çıkıyordum. İşe gidicektim ancak bu sefer otobüs yada taksiye kalmamıştım canım çocukluk arkadaşım yoongi hyung araba almış ve bugün beni o işe bırakıcaktı.
Hızlı adımlarla evden çıkmış ve arabasına yaslanmış yoongi hyunga doğru ilerlemiştim.
Birkaç selamlaşma ve şakalaşmadan sonra arabaya binmiş ve yol boyuncada şakalaşmaya devam etmiştik.İş yernin önüne geldiğimizde gülerek arabadan inmiş ve arabaya bakarak yürümeye başlamıştım..
Ki böyle yürümek büyük bir hataydı bir anda çarptığım ser sırt ile durmuştum. Kafamı kaldırdığımda sevgili patronuma çarptığımı fark etmiş ve hemen özür dileyerek içer girmiştim.
Odama ilerlemiş ve hızla kapıyı ardımdan kapatmıştım.Gece yarısı mesai-
Yanıyordum.
Şu an vücudumda dolanan elleri beni yakıyordu. Sadece bir kıskançlığın onu bu hallere sokabileceğini düşünmemiştim.
Beni sertçe ve hızla becerirken kulakıma en sevdiğim şarkıymış gibi gelen arsız sözleri bir eli saçlarımdayken diğer elinin bütün vücuduma dokunmadı beni bittiriyordu.Nefes alamıyordum çok iyi hissettiriyordu.Konuşamıyordum. Tek yapabildiğim koca şirkette tek ikimizin olduğunu bildiğim için yüksek desibelde tuttuğum inlemelerimdi.
Sona yaklaşıyordum ve bu beni dahada zorluyordu. Beni yasladığı masada penisim masanın soğuk yüzeyine sürtüyor ve hem oraya sürtünürken hemde kalçamı daha çok ona itiyordum.Bir anda kalçama inen şaplakla ismiyle inlemeden edememiştim ki
Aniden bir yerden düşermiş gibi hissetmemle yine bir rüyadan uyanmıştım.
Gözlerimi açtığımda bulanık görüyordum gözlerime ilk çarpan şey şişmiş penisim ve sürekli açınıp kapanan deliğimdi. Biraz daha kafamı topladıktan sonra etrafıma bakınmış ve kapıya yaslanmış bir kaşı havada dudağını ısıtarak beni izleyen patronumu görmüştüm. Şu an çok ateşli gözüküyordu ve beni izliyordu.
Ağzım açık bir şekilde ona bakarken yaslandığı yerden haraket etmiş ve yanıma gelmişti ön tarafa dönük sandalyemi kendine döndürmüş ve çenemi sıkıca tutup konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elevator\vk
Fanfiction"Sanırım asansör bozuldu Bay Jeon" "Biliyorum Taehyung" "Oh anladım" ThereeShot🥺✌️ Tamamlandı✅