diego x reader (lemon) 2

651 23 3
                                    

Wtedy ugryzł Cię w szyję sprawiając u ciebie cichy pisk,na który się uśmiechnął.

-Sądziłem,że jesteś grzeczną dziewczynką,T/I-uśmiechnął się i zaczął składać pocałunki na twojej wrażliwej szyi.

Nie byłaś dobra w ukrywaniu rzeczy przez co Diego od razu zauważył,że to co tobie robi się tobie podoba,co go tylko bardziej podniecało i skłaniało do kontynuowania lub nawet posunięcia się do gorszych rzeczy.Podniósł Cię na ręce i wszedł do stodoły z Tobą po czym rzucił Cię delikatnie na siano i zaczął się rozbierać po czym kazał ci zrobić to samo,kiedy jednak byłaś za bardzo nieśmiała,aby zrobić cokolwiek stracił cierpliwość i zerwał twoje ubrania oblizując się w międzyczasie.

-No,No T/I masz bardzo ładne ciało~ aż się cieszę,że będę pierwszym,który je posmakuje~-zbliżył się do twoich majtek i zdjął je zębami rzucając je przy tym w kąt i uśmiechając się sadystycznie.

Wtedy poczułaś jego język na swoim miejscu intymnym przez co twoje policzki były już ciemno czerwone ze wstydu i przyjemność,a z twoich ust uciekł cichy jęk podpisując,że przyspieszył ruchy swoim językiem wchodząc nawet w ciebie lekko,wtedy usłyszałaś jego ciche jęki i zauważyłaś,że masturbował się w międzyczasie robiąc i tobie przyjemność.W końcu kiedy doszłaś na jego język oblizał się i zaczął dotykać swoim penisem twoje wejście bawiąc się przy tym twoimi sutkami,a kiedy zdecydował,że ma już dość z wielką siłą w ciebie wszedł i zaczął wchodzić coraz głębiej i głębiej uśmiechając się z tego jak bardzo ci się to podoba.

-Kto by pomyślał,że nadejdzie dzień,w którym rucham ciasną i mokrą T/I~-wszedł głębiej i bardziej mocniej co sprawiło,że głośno jęknełaś.

Z każdą sekundą jego ruchy były coraz bardziej szybsze i mocniejsze,tak bardzo,że czułaś się jakby jego wielki członek Cię rozrywał.Zauważyłaś,że z każdym ruchem też cicho warczy z podniecenia,a kiedy zauważa u Ciebie,że za bardzo Przeginia to lekko zwalnia,ale za to ściska twoje sutki i je ssie.Po godzinie waszej ostrej zabawy Diego wtulił się w ciebie,a wtedy doszliście w tym samym czasie dysząc ciężko.

Przepraszam,że tak mało! Oczywiście może za jakiś czas zrobię nowego lemon'a

Narazie w planach mam:

-Prosciutto x reader
-Risotto x reader
-Melone x reader
-Weather report x reader
-Anasui x reader


JoJo One-Shot's (Fuckyoin)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz