Yaz tatilinin bitmesine çok az kalmıştı. Sabah erkenden sinirle uyandım. Çünkü bu yıl gideceğim yeni okulumu görmeye gidecektim.Lise 3 e geçtim fakat okulu degistirmek zorunda kaldım. 2 yıl içerisinde çok güzel bi ortam yapmıştım.Bilirsiniz işte, grup hep birlikte herkesi küçümseyen burnu havada tipler.Hııı tabi aramızda sadist satanist mazoşist laveyan hatta luciferist bile vardı.Ama ailem tam tersi.Ben siyahsam onlar beyaz.Beni düzeltmeye çalıştılar. Başarılı oldular, ya da onlar oyle zannediyordu.Ama aslında olacaklardan bi haberlerdi.
Yaz tatili bitmiş okul günü gelmişti. Ben aslında pisliğe çok alınmıştım. Ben artık pisliğin, şeytanın ta kendisiydim.Bu gün okula gidip sıkıntıdan öleceğimi düşünerek yataktan kalktım. Eski okulumda korkutan tipler olduğumuz için her gün farklı bi olay çıkarıp birilerini dövüp öldürebilirken, şimdi ne bok yiceğimi düşünüyordum. Ben bunları düşünürken okul için hazırlanmış merdivenlerden iniyordum. Babam ve snnem her zamanki gibi evde yoklardı.Her zaman böyle olurdu zaten.Beni hep yalnız bırakırlardı.Alıştım artık. Bende hemen arabamın anahtarını alıp evden çıktım. Ben bir yönden herkesin ödendiği, olmak istediği tiptim. Ama bir yönden de gözlerime bakamiycak kadar korkutan biriydim. Ben böyle olmaktan memnunum. Yani anne kuzusu olmak bana gör değil. Birilerini dövmek öldürmek işkence çektirmek bana zevk verir. Her zaman işkence çektirdiğim insanların kanlarından oluşan bi koleksiyonum var. Onların kokularıyla tatlarıyla kendimden geçerim. Herkes sadist olduğumu söylüyor. Açıkçası evet sadistim. Ayrıca mazoşist. Acı çekmekte bi o kadar hoşuma gidiyor.
Okula geldim. Biraz geç kalmıştım. Ya da ben öyle istemiştim. Herneyse. Hemen müdürün odasını buldum ve sınıfımı öğrenmek istediğimi söyledim. Sesim o kadar sert ve soğuk çıkmıştı ki müdürün göz bebeklerine kadar titredigine eminim. Ve eminim bu adam beni araştırmıştı. Müdür bana hemen 11/A sınıfında ve 3. Katta ki koridorun hemen sonunda olduğunu söyledi. Gözlerimi devirdim omuz silkip sınıfa gittim. Kapıyı tıklattım ve cevap beklemeden sınıfa girdim. Kısaca bi göz gezdirdikten sonra onu gördüm. Gözlerim büyüdü. Bişey belli etmeden arka sıralardan birilerine geçtim. Bi tuhaflık olduğunu hissetmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist Sevgilim.
Mystery / ThrillerÇekici güzel her şeye sahip olan bi kız. 17 yaşında ki bi kıza göre hayatı harika, ona göre! Ama gerçekler çok başka.