💙😭10 😭💙(ფინალი)

886 58 31
                                    

(// - ანუ / დედა რა )😂

// შ/ს - დედა?! //
// შ/ს/დ - /?!? //
{აუ რა დრამაა ღმერთო ჩემო😂 ბრაზილიური სერიალი }
// შ/ს - დ-დედა კ-კი მ-მაგრამ შენ ხომ მოკვდი არა შეუძლებელია ეს ხდებოდეს *ვიძახდი ტირილით*
// შ/ს/დ - შ/ს ჩემო ლამაზო ყველაფერს აგიხსნი ჯერ შემოდი //

(მოკლეთ ძალიან მეზარება ეხლა მთელი ისტორიის დაწერა ამიტო მოკლეთ გეტყვით რა მოხდა და რატომ ეგონა შ/ს ამდენხანს დედა მკვდარი) / ჯერ კიდევ 10 წლის იყო როდესაც დედამისს გულის მანკი(ანუ გულთან დაკავშირებული პრობლემები რომელიც შეიძლება სიკვდილით დასრულდეს)დაუდგინეს. ეს დაავადება კი გამოწვეული იყო ბავშვის დაბადების გამო რადგან როდესაც / დაიბადა დედამისს ჯანმრთობის პრობლემები შეექმნა და ეს დაავადება შეეყარა.როდესაც /სს დედამ ამ დაავადების შესახებ გაიგო უკვე ძალიან იყო გართულებული თუმცა ის ცდილობდა ყველანაირი ხერხით გაეხანგრძლივებინა დარჩენილი დრო მისი სიცოცხლისა. რამოდენიმე ხნის შემდეგ ის საავადმყოფოში მოხვდა რადგან მისი დაავადება უფრო ვრცელდებოდა და თუ მას იმ დღესვე არ გადაუნერგავდნენ გულს იგი მოკვდებოდა იმ დღიდან რამოდენიმე თვის შემდეგ შ/ს ს მამამ ბავშვებს უთხრა რომ შ/ს/დ მოკვდა ბიჭებმა კი შ/ს ს დააბრალეს დედამისის სიკვდილი და ზუსტადაც რომ იმ დღიდან დაიწყო შ/ს ყველაზე საშინელი პერიოდი მის ცხოვრებაში. თუმცა როგორც გაირკვა შ/ს ს დედა კორეიდან ამერიკაში წაიყვანეს რადგან გამოჩნდა მისთვის გადასანერგი გული თუმცა შ/ს/დ მ სთხოვა ბავშვებისთვის ეთქვა რომ გარდაიცვალა რადგან არ უნდა იმედი მიეცა მათთვის და შემდგომ მას მართლა მოსვლოდა რამე.
დავბრუნდეთ ახლანდელ დროში

my brothers hate me( ჩემს ძმებს ვძულვარ)(დასრულებული)Where stories live. Discover now