Şarkı çok güzel dinlemenizi tavsiye ederimm.
(Aslı'dan devam)
Yüzüm onun elleri arasında,anlım anlında bana yaklaşınca kendimi tutamayıp ondan önce davranmıştım. Yaptığım şeye baya şaşırmış olmalıydı ki yine afallayıp karşılık vermemişti. Bir kaç saniye sonra o da karşılık vermeye başlamıştı.
Beni öptükçe korkum azalıyordu onun belini bırakıp elimi saçlarına götürdüm,yumuşacık ipeksi saçları gerçekten mükemmeldi. Beni öpmeye devam ederken anlını anlıma yasladı tekrardan ve konuşmaya başladı.
"BEN....SANA AŞIĞIM."
Bana âşık,bana âşık,bana âşık,sevdiğim adam bana âşık. Bir kaç saniye bu iki kelimeyi kafamda gezindirdim. Artık aşşağıya baktığımda korkmuyordum,durdum gözlerine baktım içinde kaybolduğum ela gözlerine baktım. Elini tuttum anlını anlıma yasladım ve konuşmaya başladım.
"BENDE." Ağzımdan çıkan tek kelime buydu,çünkü ona çok aşıktım beni öpmesi gerçekten aklımı başımdan almıştı. Sonra bana tekrardan yaklaşıp ufak bi öpücük bıraktı dudaklarıma,daha tanışalı 1 ay olmuştu erkendi belki de çok erkendi hatta ama kendime engel olamıyordum. Kendime verdiğim sözü tutamıyordum. Ben gerçekten âşık olmalıydım bu adama.
Dönme dolap hareket,edince sinirle ona döndüm tabiki tatlı bir sinirdi. Bana gülümseyip eliyle kafamı göğsüne yasladı,burası huzurlu bi bahçeden daha da huzur vericiydi. Saçlarıma bir öpücük kondurdu ve bana sarıldı. Arabaya doğru yol aldığımız da başım yine göğsündeydi,o da kolunu ensemden aşşağı sarkıtmıştı,arada yanağımı okşuyordu.
'Tanrım,sevmek ve sevilmek gerçekten harika bir duyguydu.'
(Poyraz'dan devam)
Onu öptü, onu öptü,onu öptü,onu öptü. Beynim gördüğüm şeyleri algılamak istemiyordu,Alper Aslı'yı öpmüştü ve buna şahit olmuştum. Sevdiğim kızı en yakın arkadaşımla öpüşürken görmüştüm bundan daha kötüsü gelmemişti başıma,üstelik olanları daha sindirememişken,Aslı'nında ona karşılık verdiğini gördüm. Başımın döndüğünü hissettim,gözlerim kararıyordu kendimi hiç iyi hissetmiyordum olamaz bayılamazdım onların arabasının arkasındaydım ,dayanmalıydım zorlayarak arabama doğru yol aldım arabamda hangi ilacı bulduysam içtim bi yarım saat sonra kendime gelmiştim içtiğim ilaca bakınca ağrı kesici olduğunu görmüştüm iyice kendime gelince direkt arabalarına baktım,yerinde yoktu. Kim bilir hangi cehenneme gitmişlerdi,arabayı çalıştırdığım gibi Dark Night'a gitmiştim bizim çete'nin barıydı.
İçeri girer girmez,elime bir şişe bira aldım ve bizim özel koltuğumuza oturdum buraya çete den başka kimse oturamıyordu koltuğa yaslanıp kafamı yukarı kaldırdım bir yandan biramı yudumlarken bir yandanda gözlerimi kapayıp bugün başımdan geçenleri düşünüyordum. Bunlar nasıl oldu bir gün sadece bir gün daha geç kalsaydı ne olurdu. Bunları düşünürken bildirim sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım. Sarhoştum ama bilincim açıktı. Mesaj Aslı'dan dı.
Aslı'm kişisinden 38 cevapsız arama
Aslı'm kişisinden 6 yeni mesaj
Aslı'm
"Poyraz neredesin" 21:35
"Poyraaaaaaaaaaaaaz" 21:38
"Lan Poyraz cevap versene" 21:42
"Hangi cehennemdesin Poyraz!"21:50
"Poyraz bak endişelenmeye başlıyorum neredesin." 21:52
"Aramaya çıkıyorum seni" 00:32Saat'e baktığımda 00:34'tü. Endişeleniyormuş muş sen git gözümün önünde o piç le öpüş sonra endişeleniyorum de ne güzel.
O sinirle telefonu fırlatıp ayağa kalktım,bardan çıkıp sahile doğru yürüdüm fazla uzak değildi 10 dk mesafesi vardı.
...............
Sahil'e vardığımda banklar yerine taşların üzerine oturdum,denizin kayalara çarpan sesi bi nebze de olsa sinirimi gideriyordu. Düşünmemeye çalıştım başka bi hayat,başka bi insan,önünde engeller olmayan bambaşka bi âşk hâyâl ettim. Böyle bir şey yalnızca hâyâl olabilirdi zaten,ben kimimki gerçekten beni seven bi kız çıksın karşıma. Kayaların üzerine yatıp gözlerimi kapattım ve uykuya daldım.
....................
(Aslı'dan devam)
Poyraz benimle akşam konuşacağını söylemişti ama evde yoktu. Birçok kez aradım,mesaj attım ama yok bakmıyordu. En son mesajım ona gitmemişti kahretsin telefonunu kapatmış olmalıydı. Saate batım 12 buçuktu herkes uyuyordu uyandırmak istemedim,üstümü giyinip dışarı çıktım.
Önce Dark Night'a gittim,orada yoktu. İyice endişelenmeye başlamıştım. Telefonumun sesini her ihtimale karşı açmıştım saate gözüm kaydığında şok olmuştum saat 02:45'ti yaklaşık üç saattir Poyrazı arıyordum resmen en son sahile gitmeye karar verdim gittim baktım banklarda kimse yoktu. Ama kayaların üzerinde biri vardı,her ihtimale karşı kim olduğuna baktım. Bu oydu,Poyraz dı bu bir şeyler sayıklıyordu,yanına iyice yaklaştığımda söylediklerini net bir şekilde anlayabiliyordum. Sarhoş tu.
"Poyraz,iyimisin"
"Sen...onu neden öptün" gözleri kapalı bir şekilde söyledikleri gözlerimin büyümesine sebep olmuştu. Alper'den bahsediyordu ama yinede sormuştum.
"K-kimi?"
"Ben varken neden o,ben seni bu kadar çok severken neden o Aslı?"
Ne söylediklerini beynimdeki süzgeçten geçirince anlamıştım ne yani Poyraz benimi seviyordu iyide bugün Alper'i öptüğümü nereden görmüştü,tabi ya takip etmişti beni. Kahretsin. Söylediklerini duymamış gibi yapıp konuşmaya başladım.
"Poyraz saat gecenin bi yarısı ne işin var burda."
"Sanane,hem sen eve git sevgilin falan kızmasın yanımda olduğunu biliyormu?"
"H-hayır bilmiyor."
"Poyraz b-ben gerçekten özür dilerim." Biraz ayılmış gibiydi. Dikleştikten sonra bağırmaya başladı.
"Özür falan dileme!!anlıyormusun dileme şimdi git sevgilin endişelenmesin." Ayıldığına emindim tekrar uzandığında gözleri denize doğru kaymıştı. Sinirle ayağa kalkıp gidecektimki ayağımın kaymasıyla denize düşmem bir olmuştu. Başımda çok kötü bir sızı vardı birkaç saniye sonra her yer karanlıklaştı sonrası yok.
......................
(Poyraz'dan devam)
Kahretsin. Tam giderken deniz düşmüştü iyice ayılmıştım anında denize atladım,bulmam biraz zor olmuştu ama sonunda Aslı'yı bulmuştum başı kanlar içinde onu kıyıya çıkarabilmiştim hemen ambulansı aradım ve adresi söyledim. Aslı bir şeyler mırıldanıyordu.
"P-Poyraz."
"Efendim güzelim,iyimisin bana bak sakın kapama gözlerini sakın." gözümden birşey yavaşça yanağıma ilerliyordu son zamanlarda ilk defa ağlıyordum ilk defa.
"P-Poyraz....ö-özür dilerim ama ben.... A-Alperi seviyorum." Duyduklarım beni Aslı'dan beter yapmıştı,yinede umursamayarak cevap verdim.
"Tamam güzelim fazla yorma kendini."
Çok geçmeden ambulans geldi. Onun söyledikleri beynimden gitmiyordu anında Alper'i aradım telefon 3. Çalışında açıldı.
"Ne var." Benim Aslı'yı sevdiğimi anladığından beri bu şekilde konuşuyordu benimle.
"A-Alper b-ben çok özür dilerim Aslı...."
"Noldu lan Aslı'ya!!"
"D-denize düştü düşerken kafasını vurdu,ambulansta şuan."
"Ne diyorsun lan sen,senin yanında ne işi vardı!!"
"Soru sormayı keste hastaneye gel."
.................
Oy vermeyi unutmayın lütfen🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇETE SAVAŞLARI
القصة القصيرةKarantina'nın kaçıncı günündeyiz bilemiyorum. Canım sıkıldığı için böyle bir yola başvurdum. Çok eğleniyorum,ortaya nasıl bir şey çıkacak onuda bilmiyorum. Umarım beğenirsiniz.