CLEPSIDRA
Rezumat: umeri=solduri, talie marcata, ingusta
Daca ai forma corpului de clepsidra, poti sa consideri ca ai un avantaj competitiv. Tie iti va fi mult mai usor sa iti alegi tinutele, pentru ca nu trebuie sa lucrezi atat de mult la a corecta, cat trebuie sa scoti in evidenta ceea ce deja exista.
Ca sfat stilistic, iti recomand urmatoarele:
– mentine echilibrul formelor. Incearca sa nu pui accent prea mult nici pe umeri, nici pe solduri, pentru ca vei strica imaginea de clepsidra si iti vei fura din feminitate. Atunci cand adaugi volum, trebuie sa o faci proportional.
– evidentiaza talia! Fie prin croiala hainelor, prin culorile pe care le alegi, fie prin accesoriile pe care le porti, scoate-ti talia ingusta in evidenta! Este potentialul maxim al feminitatii tale!
– pastreaza distanta. Este un joc de cuvinte care se refera la masura hainelor. Pe cat posibil, evita sa porti haine prea mulate. O clepsidra este prin definitie sexy, iar daca mai adaugi si haine cu acelasi laitmotiv, mesajul devine prea evident.
Recomandarea mea vestimentara: talia inalta, fusta creion.DREPTUNGHI
Rezumat: umeri=solduri, talie nemarcata
Forma corpului de dreptunghi se mai numeste si atletica. Nu este intamplator, pentru ca daca detii un astfel de trup, esti printre norocoasele care ajung cel mai repede la un abdomen perfect tonifiat, cu faimoasele patratele. Ti se potriveste foarte bine stilul androgin, al liniilor drepte, simple si curate. Daca vrei sa te raportezi la forma de clepsidra, trebuie sa recreezi talia, folosind mici trucuri.
Ca sfat stilistic, iti recomand urmatoarele:
– accentueaza atat umerii cat si soldurile. Daca maresti acele zone din punct de vedere vizual, talia ta va parea ingusta.
– foloseste-te de culori si suprapuneri pentru a marca zona taliei: top uni, fusta cu talie inalta, cardigan purtat descheiat
– imprieteneste-te cu braurile, curelele, corsetele si orice fel de accesorii care iti pot marca talia. Poarta-le cu rochii drepte sau in A, care sa alunece pe langa corpul tau, nu mulate. In acest fel, in momentul cand adaugi cureaua, materialul hainelor se va strange si.. va aparea talia!
Recomandarea mea vestimentara: fusta clos si croiala peplum.PARA
Rezumat: umerii mai mici decat soldurile, talie putin marcata
Femeia cu forma corpului de para este perceputa de creierul barbatilor ca fiind cea mai fertila dintre toate, asa ca nu trebuie sa va mire privirile admirative care vin din partea sexului puternic. Daca vrei sa te raportezi la forma de clepsidra, trebuie sa oglindesti in partea de sus volumul care deja exista in partea de jos.
Ca sfat stilistic, iti recomand urmatoarele:
– poarta in partea de sus piese vestimentare cu umerii marcati – fie prin croiala, fie prin diverse aplicatii: dantela, volane, tinte, incretituri, pense, suprapuneri, etc
– poarta culori deschise si imprimeuri in partea de sus si culori mai inchise, uni, in partea de jos
– foloseste-te de toate variantele de accesorii maxi, masive, pe care le poti purta la gat sau in partea de sus a corpului: coliere, margele, esarfe, brose, saluri, fulare, jabouri, etc
Recomandarea mea vestimentara: sacoul cu epoleti, croiala empire cu umerii marcati.MAR
Rezumat: umerii mai mari decat soldurile, talie nemarcata
Femeile cu forma corpului de mar sunt posesoarele unor picioare lungi si subtiri, cu adevarat demne de invidiat. Foarte rau au probleme estetice de tipul celulitei si au gleznele foarte subtiri, perfecte pentru pantofii cu toc. Daca ai forma corpului de tip mar si vrei sa recreezi o clepsidra, trebuie sa oglindesti in partea de jos volumul care deja exista sus, subtiind talia.
Ca sfat stilistic, iti recomand urmatoarele:
– poarta in partea de sus culori mai inchise, uni si in partea de jos culori deschise, imprimeuri, grafisme
– poarta pantaloni evazati. Datorita largimii de la baza piciorului, ei echilibreaza vizual latimea umerilor
– joaca-te cu texturile si straturile. Alegeti materiale mai subtiri pentru partea de sus si poarta materiale sau tesaturi mai groase, suprapuse, in partea de jos
Recomandarea mea vestimentara: decolteul in v si croiala in A
CITEȘTI
My blog
عشوائيTot ce trebuie sa știi despre anul 2020 : Moda Unghii Dressing interior Cum ne îmbrăcăm după forma corpului . Culoarea anului .