Cap. XII - Fratii

24 1 0
                                    

Cu Abi scos din imagine momentan, Dorian stia ca trebuie sa se antreteneze de 10 ori mai intens decat in trecut. Asa ca Alex Velea si Dorian s-au decis sa iasa la alergat pe sub Tampa. Cat timp alergau, au auzit bubuituri deasupra lor. Dorian curios, se uita in aer

"Aia sunt...Puya si Cabral??" intreba Dorian "Dar de ce se bat? Nu ar trebui sa intervenim? Ar fi bine sa ii oprim!"

"Doriane. Inca esti imatur, asa ca am sa iti zic o data: cand ii vezi pe aia doi, lasa-i in treaba lor. Nu e o idee buna sa intervii"

"Dar de ce se lupta mereu?"

"Of mai Doriane. Cabral si Puya au fost nascuti in exact acelasi timp de mame diferite. Puya a iesit din teoretica mama a lui Cabral, iar Cabral a iesit din teoretica mama a lui Puya. Acestia au dus o viata normala pana s-au intalnit la varsta de 13 ani, au stiut ca ceva nu e ok. Rivalitatea devenea din ce in ce mai tare. O inocenta bataie in afara scolii a evoluat intr-o lupta pe viata si pe moarte. Si, din cate poti vedea si tu, acea lupta continua dupa toti acesti ani"

"Ok deci nu-i baga in seama. Bine" zise Dorian

BUSH HABUSC BUM BSHH

"Cam greu sa nu ii bag in seama cand CABRAL cade fix in fata mea"

"Va rog. Nu mai rezist mult. Am sa fac orice. Doar ajutati-ma. Nu pot pierde acum. Stiu ca il pot invinge. doar imi trebuie mai mult timp sa ma antrenenez. Va implor" se milogeste Cabral

"Velea, trebuie sa il ajutam!" strigase Dorian

"Doriane, asta e destinul. Daca el este menit sa moara, atunci o sa moara,"

"Dar Velea. Noi doi deja am schimbat viitor cu lupta impotriva lui Grigore"

"NU AM SCHIMBAT NICIUN VIITOR!"

"Ce?" intrebase Dorian

"Nu am vrut sa iti spun asta atat de repede, dar daca nu ai murit atunci, nu inseamna ca am schimbat viitorul. E scris in piatra ca vei muri la mana lui Grigore. Desi am putut impinge timpul mortii mai departe, asta nu inseamna ca ai scapat complet. Deci pe scurt, viata ta are o moarte iminenta cauzata de Grigore"

 Deci pe scurt, viata ta are o moarte iminenta cauzata de Grigore"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Dorian "Salvatorul Lumii"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum